طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد

میز و صندلی و مبلمان اداری از مهمترین شاخص ها در طراحی دکوراسیون داخلی اداره و شرکت به شمار می روند و انتخاب میز و مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد.برای این که طراحی دکوراسیون داخلی فضای اداری شما خوب و موفق از آب در بیاید، باید از مبلمان های مناسب استفاده کنید، به این دلیل که این مبلمان ها هستند که به فضای شما شخصیت می بخشند. امروز در چیدانه می خواهیم راجع به مبلمان های فضای اداری بیشتر بدانیم و با انواع مبلمان هایی که می شود برای دکوراسیون داخلی فضاهای اداری استفاده کرد آَشنا شویم، پس با ما همراه باشید. شما می توانید برای تفکیک فضایی در دکوراسیون اداری تان از مبلمان ها کمک بگیرید. در واقع مبلمان ها می توانند همانند دیوارها فضایی تعریف شده را به وجود بیاورند. برای این منظور مبلمان هایی با طراحی های گرد می توانند هم در فضا جذابیت ایجاد کنند و هم می توانند فضایی صمیمانه برای گفتگوهای کاری ایجاد کند.

میز و صندلی های اتاق جلسات هم یکی دیگر از آن دسته مبلمان های مهمی هستند که باید در انتخاب آن ها دقت و وسواس زیادی را به خرج داد مخصوصا برای صندلی ها. بهتر است این پشتی این صندلی ها بلند باشد و کل ستون فقرات را پوشش دهد تا در جلسات طولانی مدت باعث کمر درد نشود و فرد بتوان مدت زیادی روی آن بدون ناراحتی بشیند.
 
نکته بعدی نوع میز اداری است، در دکوراسیون اداری قرار نیست بزودی تغییر دکوراسیون داشته باشید لذا بهتر آن است که میز اداری مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد.
 
میزی را انتخاب کنید که موس بسادگی روی آن قرار بگیرد تا برای هر کامپیوتر نیازی به قرار دادن پد موس نباشد. برای انتخاب میز اداری مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسائلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید چراکه برای هر پست و کار، فضایه متفاوتی نیاز است و میبایست میز خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. برای جلوگیری از دردهای پشت و کمر ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد.
 
چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب تر است که میز اداری را بگونه ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد.
 
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

 دکوراسیون در زنجان , دکوراسیون در بندر عباس , دکوراسیون در اردبیل , دکوراسیون در قزوین , دکوراسیون در همدان

  • امیر امیر

عنوان:  برای داشتن انرژی و هیجان مثبت در زندگی چه کنیم؟؟؟


این مقاله در مورد عکس هنرمندان می باشد.

روغن ها و خواص آنها!اگر زیاد عطسه یا سرفه می کنید و آبریزش بینی داشته اما این علائم همیشگی نیستند و در برخی ایام سال سراغتان می آید به احتمال زیاد شما به آلرژی فصلی مبتلا هستید.آلرژی فصلی مانند سایر آلرژی ها زمانی به وجود می آید که  سیستم ایمنی بدن حساس شده و به برخی مواد خاص محیط زندگی واکنش نشان می دهد.

 علائم آلرژی در بسیاری از مواقع مزاحم کار و زندگی افراد شده و آن ها را از فعالیت های روزمره باز می دارد اما واکنش های آلرژیک خفیف را می توان تا حد زیادی تحت کنترل قرار داد.روغن پونه کوهی(آویشن) است در بسیاری از درمان های گیاهی مورد استفاده قرار گرفته و دارای تاثیر بسیارعالی است.

این روغن را می توان به صورت موضعی برای  درمان قارچ ناخن انگشت پا و از بین بردن زگیل و خال استفاده کرد اما باید توجه داشت روغن پونه کوهی برای زخم های باز استفاده نشود.پونه کوهی با عفونت ها، قارچ ها، کولیت، سرطان، التهاب، آسم و عفونت های تنفسی و آلرژی مقابله کرده،

 
همچنین موجب تعادل هورمون ها در بدن و کاهش روند یائسگی می شود.علاوه بر این موارد از این روغن به عنوان پاک کننده ریه نیز استفاده می شود.بخور این روغن را در فضای خانه پخش کنید.یک یا دو قطره  از این روغن را  کف دست ریخته و دو دستتان را به هم بمالید سپس کف دستتان را بو کنید

 
با این کار عطر این روغن وارد ریه ها شده و آن ها پاک سازی می کند.یک قطره از اسانس پونه کوهی را با عسل در آب گرم ریخته و مدام هم بزنید تا یک ترکیب یکدست به دست بیاید زیرا این روغن به سرعت از آب جدا می شود. این ترکیب را در محلی که هستید قرار دهید تا با تنفس شما وارد ریه ها شود.توجه کنید روغن پونه کوهی یک اسانس بسیار قوی است،

 
بنابراین باید در مصرف آن احتیاط  کرد دستورالعمل ها ذکر شده را نباید بیش از 10 روزدر هر دوره  استفاده کرد زیرا این کار باکتری های سودمند روده را نابود کرده یا موجب سمی شدن کبد می شود همچنین بهتر است این اسانس طبیعی را نوزادان، کودکان خردسال، زنان باردار باردار و شیرده و افراد دیابتی به دلیل احتمال کاهش سطح قند خون و تاثیر سوء آن بر دیابت استفاده نکنند.

این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

  • امیر امیر

عنوان: نکات طلایی مربوط به کاشت ناخن

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

پیش از انجام هر گونه جراحی زیبایی بهتراست با آگاهی و دانش لازم درباره هر عمل زیبایی به آن پرداخت، در این مطلب شما را با نکاتی درباره جراحی زیبایی بینی آشنا میکنیم.

بینی از سه لایه اصلی تشکیل شده است:

1) لایه پوشاننده خارجی که از پوست و لایه عضلانی ظریف چسبیده به سطح زیرین آن تشکیل شده است.
2) اسکلت استخوانی غضروفی
3) لایه پوشاننده داخلی که بیشتر از مخاط و مختصری هم از پوست تشکیل شده است.

ساختار بینی های استخوانی
یک سوم بالایی پل بینی از استخوان و دو سوم پایینی آن از غضروف تشکیل می‌شود. اگرچه گاهی برآمدگی و قوز بینی تنها محدود به یکی از دو بخش استخوانی و یا غضروفی می‌شود، اما اکثراً از اضافی استخوان و غضروف، هر دو، شکل می‌گیرد. معمولاً بخش عمده‌ی برآمدگی استخوان بینی در قسمتی از بینی به نام طاق غضروفی، شامل غضروف‌های کناری فوقانی و تیغه میانی بینی، قرار دارد. از آن‌جایی که غضروف‌های کناری فوقانی و تیغه میانی بینی به یکدیگر متصل هستند، آسیب دیدن هر یک از این دو معمولاً بر آن دیگری نیز تأثیر خواهد گذاشت.

ارزیابی و درمان
در ارزیابی پیش از عمل جراحی، سوابق کامل پزشکی بیمار، شامل معاینه‌ی مجراهای عبور هوا و انسدادها، بررسی می‌شود. اگر بیمار پیش از این جراحی بینی انجام داده یا ضربه‌ای به بینی‌اش وارد شده باشد، در این ارزیابی شرایط خاص مربوطه مدّ نظر قرار خواهد گرفت. در صورت صدمه دیدن در تصادف، داشتن عکس‌هایی از زمان قبل از حادثه در تعیین روند درمان مفید خواهد بود. استخوان‌های بینی از نظر اندازه، شکل، ضخامت و تقارن بررسی خواهند شد. ترکیب و ساختار بینی استخوانی (نسبت استخوان به غضروف) معین می‌گردد، و ضمناً در معاینه‌ی داخل بینی مشخص خواهد شد که آیا انحراف تیغه یا دیگر نابه‌هنجاری‌ها بر مجراهای بینی اثر می‌گذارند یا خیر. به کیفیت و ضخامت پوست روی بینی نیز توجه خواهد شد تا شناخت کافی در مورد چگونگی پوشش داده شدن بینی پس از بر طرف شدن یا کوچک شدن برآمدگی بینی استخوانی توسط بافت نرم و پوست روی بینی به دست آید.
اسکلت بینی خود از دو جزء استخوان و غضروف تشکیل شده است بطوریکه یک سوم بالایی بینی استخوانی و دو سوم میانی و پایینی غضروفی میباشند. علت بزرگی یا زیبا نبودن بینی را هم می توان به دو دسته تقسیم کرد: یکی آنکه اسکلت یا غضروف بینی بزرگ یا ناهماهنگ است و دیگر آنکه پوست بینی کلفت و نافرم است. به دسته اول بینی استخوانی و به دسته دوم بینی گوشتی گفته میشود.

برخی افراد فکر می کنند که ظاهر بینی شان از روبرو و یا شاید حتی از کنار، خوب به نظر می رسد؛ اما چیزی که از آن ناراضی هستند، ضخامت بینی شان است و به همین دلیل تمایل به باریک کردن آن دارند.

چنانچه بینی پهنی دارید، عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند چه نتایجی از عمل رینوپلاستی می توانید انتظار داشته باشید.

اگر پوست اطراف بینی تان خیلی ضخیم است، جراح می تواند شکل بینی را تغییر دهد و یا شاید ممکن است بتواند آن را کمی باریک تر کند، اما به دلیل ضخامت پوست آن، ممکن است به اندازه ی دلخواه نتوان بینی را باریک کرد.

به هر حال اگر بینی شما به دلیل ساختار استخوانی  آن پهن است، معمولا توسط عمل جراحی بینی می توان پهنای بینی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

در این مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

  • امیر امیر

عنوان: کانترهای زیبا در طراحی دکوراسیون آشپزخانه


این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد

تکنیک های انتخاب کانتر آشپزخانه شیک و زیباآنهایی که دنبال درست کردن فضایی کاملا حرفه‌ای در دکوراسیون آشپزخانه‌شان هستند به دنبال استیل می‌روند. کانترهای استیل به آشپزخانه نمایی مدرن و البته صنعتی می‌دهند؛ بنابراین بیشتر به درد آشپزخانه‌های بزرگ با کانترهای زیاد می‌خورد. استیل‌ها می‌توانند با هر ترکیب رنگی در خانه هماهنگ باشند. مهم‌ترین خوبی‌شان هم این است که از هر نوع کانتر دیگری راحت‌تر تمیز می‌شوند. خاصیت ضدباکتریایی عجیبی هم دارند. معمولا کانترهای فلزی را در جنس‌های مختلف تهیه می‌کنند مانند روی، مس یا حتی برنز. همه این فلز‌ها ضدخش هستند و غیر متخلخل و ضد لک. این وسط فقط فولاد ضدزنگ است که بعد از مدتی ممکن است کمی تغییر رنگ دهد که البته آن هم با جلادهنده‌های خاص برطرف می‌شود. هزینه ساخت کانترهای استیل و فلزی از نمونه‌های سنگی و طبیعی کمتر است.

کانترهای بتنی

برای ساخت کانتر می توان از بتن استفاده کرد بتن مخلوطی از ملات است که از یک بخش سیمان و سه بخش ماسه و شن ساخته شده است. می توان به بتن هر گونه رنگی را اضافه کرد تا هر طیف رنگی را به وجود آید. بتن بسیار غیر متخلخل است. از آن جایی که بتن به حرارت مقاومت دارد استفاده از آن به عنوان کانتر آشپزخانه مناسب است. حمل و نقل بتن باید انرژی زیادی صرف شود. بتن دارای ساختاری سخت است و از این جهت دارای دوام طولانی مدتی نیز می باشد به شرط آن که مهر وموم گردد. بتن در هر اندازه وشکلی و هر گونه بافتی تولید می شود بنابراین می توان آن را در هر حالتی سفارش داد. یکی از مسائلی که باید به آن اشاره کرد این است که شیشه یا سنگ بازیافت شده را به مخلوط مالت می توان اضافه کرد. نصب بتن گرد وخاک زیادی را ایجاد می کند واین از مشکلاتی است که هنگام نصب ایجاد می شود. از معایب بتن این است که برای محافظت از آن در برابر ایجاد لکه و آب و آسیب های ناشی از رشد باکتری باید مهر و موم گردد. بتن دارای قیمت بالایی است. هزینه و وزن بالای بتن است که سبب می شود استفاده از آن محدود گردد

کانترهای کاشی سرامیکی

کانترهای کاشی و سرامیک نسبت به گرما مقاومت زیادی دارند و به‌راحتی هم دچار لک نمی‌شوند اما مهم‌ترین مزیت‌شان نسبت به باقی کانترها این است که می‌توان بعد از مدتی هر سطح آسیب‌دیده آنها را به‌راحتی عوض کرد بدون اینکه باقی قسمت‌های کانتر به هم بریزد. کاشی و سرامیک که نمایی خاص به آشپزخانه می‌دهند برای خودشان معایبی هم دارند؛ مثلا اینکه سطح‌شان ناهموار است و به‌راحتی مواد غذایی در فضای بین آنها جذب می‌شود. شست‌وشوی زیاد آنها هم ممکن است ایجاد خش کند. کدر شدن سریع سرامیک‌ها هم می‌تواند دلیل اصلی کنار گذاشتن‌شان باشد. با این حال هنوز خیلی‌ها ترجیح می‌دهند فضای آشپزخانه‌شان را شبیه مطبخ‌های قدیمی درآورند؛ به‌خصوص اگر آشپزخانه‌ای کوچک و دنج داشته باشند.

 

کانترهای گرانیتی

گرانیت از دیگر موادی است که به وفور در ساخت کانتر ها مورد استفاده قرار می گیرد از خصوصیات بارز گرانیت این است که دارای جلای خاصی است. گرانیت از انواع سنگ های آذرینی است که دارای حداقل 20 % میکا و فلدسپار است. در سراسر جهان هند و برزیل و نروژ و ایتالیا و ژاپن گرانیت وجود دارد. بزرگترین معدن گرانیت جهان در ایالت متحده آمریکا در barre Vermont وجود دارد. گرانیت بسیار بادوام و مقاوم است و دارای قابلیت بازیافت است. برای حمل و نقل گرانیت انرژی بسیاری صرف می شود. با توجه به آن که بسیار سخت است به خراشیدگی و ضربه مقاوم است. همچنین این سنگ دارای مقاومت به گرما است. در برابر نفوذ آب غیر فابل نفوذ است. ایجاد لکه بر روی آن سخت اتفاق نمی افتد. تمیز کردن گرانیت بسیار راحت است. گرانیت در انواع رنگ موجود است و از سنگ های با ارزش است و دارای قیمت زیادی است.


کانترهاب سنگ صابون

اسم عجیب‌شان با ترکیبی که دارند همخوانی ندارد. در این سنگ‌ها اصلا از صابون خبری نیست بلکه هرچه هست ترکیبی مانند گرانیت است که از طبیعت به دست می‌آید با مقداری مواد معدنی. این سنگ‌ها نرم هستند و برای ساختن قطعات کانتر باید مقادیری کوارتز به آنها اضافه شود. از ترکیب این سنگ‌ها با کوارتز سنگی صاف و یک‌دست و البته مقاوم به وجود می‌آید که خاصیتی غیر قابل نفوذ دارد. این سنگ‌ها در حد و اندازه کوارتز اما ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از آن هستند. مهم‌ترین خاصیت‌شان مقاومت در برابر اسید و موادی از این قبیل است. آنها به هیچ‌وجه در برابر مواد غذایی آشپزخانه دچار آسیب نمی‌شوند و همین دلیل کافی است تا استفاده از آنها این روزها بیشتر از قبل باب شده باشد. خوبی‌شان هم این است که در مقایسه با باقی سنگ‌ها هزینه تعمیر زیادی ندارند و نگهداری‌شان هم راحت است.

 

کانترهای سنگ لاوا

سنگ گدازه لاوا نوعی سنگ آتشفشانی است که به عنوان ماده جدیدی در کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ لاوا از گدازه های آتشفشانی و به طور دستی از معادن استخراج می شود. این سنگ ها در منطقه ی Auvergne france وجود دارند. سنگ های لاوا ابتدا جمع آوری می شوند و سپس به قطعات کوچکی تبدیل شده و در دمای 1300درجه در یک کوره حرارت می بینند. سنگ های گدازه فوق العاده صاف و در دو حالت براق و مات وجود دارند. از مزایای سنگ های گدازه این است که غیر متخلخل هستند. دارای مقاومت زیادی به ایجاد لکه و خراشیدگی هستند. همچنین به شوک و تغییرات دما مقاوم هستند که یک مزیت مثبت برای استفاده از آن ها به عنوان کانتر در آشپزخانه می باشد. کانتر های ساخته شده از گدازه ها دارای هزینه نگهداری و تعمیر پایین هستند. این کانتر ها دارای دوام زیادی می باشند و مدت ماندگاری آن ها سال های سال به طول می انجامد. سنگ های گدازه در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند. برای استفاده از آن ها به عنوان کانتر نیازی به درزگیری وجود ندارد. این سنگ ها بسیار گران قیمت می باشند و در حال حاضر تولید سنگ گدازه در فرانسه انجام می گیرد. سنگ های لاوا پیش ساخته هستند و می توان آن ها را در هر سایزی سفارش داد. نصب این سنگ ها باید به صورت حرفه ای انجام بگیرد.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است

  • امیر امیر

عنوان: کاشت مو و ترمیم مو برای خانم ها

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ممکن است تا کنون از خود پرسیده باشید که برای ریزش مو خود چه روشی را باید به کار ببرید ترمیم مو یا کاشت مو؟ هر یک از دوروش کلی فوق در جای خود کاربرد مناسب و مفید خواهد داشت . در حدود ۹۰% از گرمای بدن از طریق سر خارج می شود. موهای سر باعث حفظ و نگهداری گرما می شوند و بدن را گرم نگه می دارند و نیز سر را در برابر نور خورشید و سرما و گرما حفاظت می کنند و نیز سر را در برابر صدمات فیزیکی و ضربات به سر محافظت می کنند بیماریهای چشمی و میگرن و سردرد مزمن و اب ریزش چشم و بینی و سرما خوردگی در افراد کم مو و طاس بیشتر از افراد با موهای پر پشت دیده می شود.


عمل کاشت مو در ریختگی های کم و بیشتر در موارد ریزش غیر ارثی همچون بی موئی در اثر سوختگی و یا جای جوش و شکستگی و جای بخیه کاربرد دارد و جواب مناسب می دهد و در بقیه موارد موهای کاشته شده طی یکسال دوباره خواهد ریخت یا به پر پشتی لازم مو نخواهند رسید.

متاسفانه در سالهای اخیر در ایران عمل کاشت مو را برای کسانی که موهای انها کم پشت و یا تنک شده و یا هنوز ریزش مو ادامه دارد انجام می دهند که باعث شدیدتر شدن ریزش مو و در نتیجه کم پشتی بیشتر موها طی یکسال بعد می گردد و نتیجه عکس گرفته می شود محل کاشت مو در زمان ریختن دوباره موهای کاشته شده منظره زشتی را بوجود می اورد.

کاشت موی طبیعی را برای ریختگی کم و غیر ارثی و ترمیم موی طبیعی را برای هر نوع ریختگی و به هر میزان ریختگی پیشنهاد مینمائیم.

هر فرد بطور متوسط 120هزار تا 150هزار تار مو دارد. در هر بار عمل کاشت مو معمولا" 1000 تا 3000 تار مو کاشته می شود اما در ترمیم مو تعداد تار مو محدود نمی باشد و معمولا حداقل 40 تا 60 هزار تار مو ترمیم می گردد. در نتیجه کاشت مو طبیعی برای ریختگی کم و زیر 5% از کل موهای سر بسیار مناسب و توصیه و در ریختگی بالای 5% تنها ترمیم موی طبیعی بدون جراحی جواب می دهد. و می توانید به پرپشتی دلخواه موهایتان برسید.

چند تفاوت ترمیم مو و کلاه گیس ( هرپیس ) :

ترمیم مو و کلاه گیس دو مقوله متفاوتند و با هم اختلاف زیادی دارند کلا" در دو گروه متفاوت با کاربرد متفاوت تقسیم میشوند تفاوتهای مهم ترمیم مو و کلاه گیس عبارتند از :

1-کلاه گیس از موی پلاستیک و مواد پلیمری و مواد شیمیایی است ولی ترمیم مو از موی طبیعی انسان است و بر خلاف کلاه گیس قابل فرم دهی و رنگ و فر و مش و هر نوع ارایش می باشد.

2-کلاه گیس برای تمام سر می باشد ولی ترمیم مو برای هر اندازه ریختگی و کم پشتی است.

3-کلاه گیس قابل استفاده برای زمان محدودی است و معمولا توسط هنر پیشه های سینما و تلویزیون استفاده میشوند اما ترمیم مو دائمی می باشد.

4-کلاه گیس توسط ماشین تولید میشود اما ترمیم مو کل کار توسط دست انسان انجام می گیرد.

5-کلاه گیس به پوست سر وصل نیست ولی ترمیم مو به پوست سر کاملا" وصل و محکم است شما می توانید حتی با ان شنا کنید.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

  • امیر امیر

عنوان: تکنیک های شیک پوشی در مراسم عروسی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های شکل دادن به ابرو به شما کمک میکند تا به بهترین شکل به ابروهای خود فرم دهید و آرایش صورت زیبایی داشته باشید.مراقبت از ابروها می تواند کار بسیار دشواری باشد، به همین خاطر چند نکته برای شکل دهی به ابروها به درد همه مان می خورد. ابروهای زیبا که با باز کردن محیط اطراف چشم ها آراسته شده به کل صورتتان یک روح تازه می دهد. همان طور که می بینید دانستن چند نکته درباره ی شکل دادن به ابروها برای زیبایی هر روزتان مهم است.برای دانستن چند تکنیک شکل دهی به ابروها به خواندن این راهنما ادامه دهید…! می دانم که برداشتن ابروها می تواند چقدر دردناک و آزار دهنده باشد.ولی حقیقت این است که حتی توسط یک موچین به درد نخور هم باز به زحمتش می ارزد!

کار درست این است که چند موچین با کیفیت بالا و با شیب انتهایی صاف تهیه کنید. همچنین برای انجام یک کار بی عیب و نقص به یک آیینه ی ذره بینی، شانه ی ابرو و قیچی ابرو نیز احتیاج خواهید داشت.

شروع به اصلاح این مزاحم های کوچک کنید. متوجه شده ام که بعضی موهای ابروهایم با سرعت بیشتری از بقیه رشد می کنند! باور کنید یکیشان را باید هفته ای دوبار اصلاح کنم. پیرایش ابروهایتان را با شانه کردن در جهت رشدشان شروع کنید. موهای بی جا و زیادی بلند را اصلاح کنید. حالا به حکمت داشتن شانه و قیچی ابرو پی خواهید برد!
مطلب مرتبط:  از لوازم آرایشی تاریخ گذشته استفاده نکنید.


یکی از ابروهای غیرطبیعی ابروهای تاتو شده است. این مدل ابرو نیز آنچنان غیرطبیعی به نظر می رسد که اصلا مناسب نیست. وقتی ابروهای تاتو شده مد شد، بسیاری از زنان می خواستند آن را امتحان کنند ولی نتیجه آن با چیزی که آنها انتظار داشتند از زمین تا آسمان فرق داشت. از جمله آنکه برخی از رنگ های تاتو به تدریج محو شد و رنگ آن شبیه لک های سبز و آبی بر روی پوست بود.

اگر شما تصمیم جدی به داشتن ابروهای تاتو دارید بهتر است از تکنیک ژاپنی آن استفاده کنید که به گزارش پرشین وی در آن موهای کمتری بر می دارند ، رنگ آن کمتر و طبیعی تر است و بیش از یک سال دوام ندارد.

یکی از بدترین شکل های ابرو که باید دقت کنید ابروهای ویرگولی است.این شکل ابرو به هیچ وجه مناسب نیست و به هیچ صورتی نمی آید. این مدل غیرطبیعی است و تنها کاری که می کند پنهان کردن خصوصیات خوب صورت شما است.

کسی از پیوستن ابروها بهم خوشش نمی آید. من ابروی پیوسته ندارم ولی تعداد کمی مو در جاهای عجیبی بین دو ابرویم در می آیند.فکر می کنم می خواهند با هم متحد شوند، ولی من نمی گذارم! یک راهنمای شکل دهی به ابرو خوانده بودم که می گفت باید درست از گوشه ی داخلی چشمانتان شروع به اصلاح کنید. و حالا من با کندن موهایی که بین ابروهایم در آمده شروع می کنم.

در این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس اشاره شده است.

  • امیر امیر