طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

درود چه  چیزی در باره ی  سئو باید دانست.

یکی از مهمترین مهارتهای انسان امروزی در این فضای پیوسته در حال تغییر و حرکت باید مهارت پیوسته آموختن باشد. در دنیای ما آن قدر دانش و شرایط و فضا به سرعت تغییر می کند که نمی شود برای آموختن هر چیزی، زمان زیادی در نظر گرفت.
یا به شکل دیگر بگوییم علم و تکنولوژی بر ثانیه سبقت میگیرد.این نوع از آموزش بازاریابی را آموزش ساندویچی می گویند. یعنی سریع، زود، فشرده، ساده و به میزان نیاز. این کتاب سعی دارد خیلی کوتاه و مختصر در زمینه فروش اینترنتی تجربه های نویسنده را با شما کاربران به اشتراک بگذارد.
به راستی بی سوادان قرن 21 ، کسانی نخواهند بود که خواندن و نوشتن نمیدانند، بلکه کسانی هستند که نتوانند یاد بگیرند یا یاد دهند، آنچه یاد گرفته اند را فراموش کنند و مطالب جدید یاد بگیرند. برای نیل به بازده بالا باید با برنامه، در مورد آموزش سرمایه گذاری شود.


برای اینکه در بازاریابی اینترنتی موفق باشید باید مراحل زیر را انجام دهید :

آماده سازی محصول و خدمات قابل ارائه
طراح یک وب سایت حرفه ای برای ارائه ی این خدمات

تنظیم کردن یک برنامه برای توسعه در امر تجارت اینترنتی

 

در این کتاب شما با دیدگاه های بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید، و سوالاتی که شما به عنوان یک مدیر کسب و کار دارید را جواب می دهد.این کتاب کوچک اما ارزشمند ، در عین اینکه کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش دهد، در جای جای این کتاب ، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول اثربخشی این تکنیک های ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است.

هم اکنون می توانید کتاب را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود کتاب تاکتیک های بازاریابی اینترنتی

منبع: مقاله ی  بازاریابی اینترنتی  در لابراسئو

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • امیر امیر