طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: راهنمای انتخاب مدلهای بروز صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

صندلی اداری,خرید صندلی اداری,قیمت صندلی اداریمبلمان و طور خاص صندلی اداری مهمترین عنصر در دفتر کار شما هستند. زیرا علاوه بر اهمیت ظاهری و طراحی محل کار، تمام افراد مجموعه ساعت ها بر روی این صندلی ها می نشینند.انواع صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی, صندلی کارمندی و صندلی های انتظار و غیره برای چیدمان اداره و محل کار شما مهیا هستند.قبل از خرید صندلی اداری باید به نکات زیادی توجه داشت. یکی از مهمترین موارد هماهنگ بودن پشتی صندلی با فرم کمر شماست. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و دیگر بخش های صندلی. شما می توانید از طرق فروشگاه آنلاین صندلی مدیریتی و کارمندی انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید و اقدام به خرید کنید.

قیمت صندلی اداری به عوامل بسیار زیادی از شرکت سازنده تا متریال مصرف شده و امکانات صندلی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت صندلی مدیریتی و کارمندی می توانید از برند های معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی صندلی استعلام کنید.

مبلمان اداری

ساعت های متوالی نشستن پشت میزکار، تماشای تلویزیون یا گفت و گپ های خانوادگی و دوستانه یا سفر به وسیله اتومبیل باعث تشدید کمردرد کسانی می شود که به دلایل مختلف از این درد رنج می برند. رعایت ارگونومی در مبل و صندلی باعث می شود که این مسئله به حداقل کاهش پیدا کند اما کمتر صندلی حکم صندلی طبی مناسب برای این گروه از افراد را دارد و بیشترطراحی ها به پیشگیری از آسیب های کمر کمک می کند.

مبلمان اداری

کمپانی Spine Design Ltd در دوبلین با تحقیق و تمرکز برروی این مسئله صندلی های خاصی را برای مبتلایان به کمردرد کرده که به گفته خود این شرکت تا حد زیادی توانسته برای این گروه مفید واقع گردد و افراد بتوانند ساعت ها بدون درد کمر روی این نشیمن ها سپری کنند. این دستاورد مهم به وسیله طراحی که موجب می شود کمترین فشار به ستون فقرات وارد شود به دست آمده.

دکوراسیون داخلی اداری

 

منبع: راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

  • امیر امیر

عنوان: شخصیت شناسی از طریق طرز راه رفتن

باورهای اشتباهاز توصیه‌هایی مثل نوشیدن هشت لیوان آب در روز تا هشدارهایی مثل در خانه ماندن در فصل سرما هنگام مریضی، بعضی باورهای متداول پزشکی باوجود اینکه بارها و بارها نادرستی‌شان تایید شده است اما در بین عموم باقی می‌مانند. در زیر به ۱۰ مورد از آنها اشاره می‌کنیم.
باور ۱: واکسن‌ها ممکن است موجب بروز آنفولانزا (و اوتیسم) شوند.
بااینکه بدن ممکن است با یک تب خفیف به همه واکسن‌ها واکنش دهد اما این شایعات که واکسن آنفولانزا باعث ابتلا به آنفولانزا می‌شود کاملاً نادرست است. درست است که این واکسن حاوی ویروس‌های مرده آنفولانزا است اما این ویروس‌ها مرده هستند. یک ویروس مرده نمی تواند موجب ابتلا به آنفولانزا شود. درمورد اینکه واکسن‌ها موجب ابتلا به اوتیسم می‌شوند هم باید گفت که این شایعه در سال ۱۹۹۸ توسط یک مقاله که در مجله “The Lancet” به چاپ رسید، پخش شد.

در این مقاله، والدین هشت کودک مبتلا به اوتیسم عنوان کرده بودند که تصور می‌کنند فرزندانشان بعد از زدن واکسن سرخک و سرخجه به این مشکل مبتلا شده‌اند. ارتباط بین این دو خیلی زود با علت جایگزین شد و از آن زمان باوجود تحقیقات بیشمار که هیچ ارتباطی بین این واکسن‌ها و بالا بردن احتمال ابتلا به اوتیسم پیدا نکردند، این شایعات همه جا پراکنده شد. متاسفانه، بقای این باور نادرست زمان و هزینه زیادی را که می‌توانست در جهت تحقیقات مربوط به اوتیسم صرف شود، برای اثبات دوباره و دوباره اینکه واکسیناسیون موجب ابتلا به آن نمی‌شود تلف می‌کند.
باور ۲: مکمل‌های غذایی همیشه سلامت شما را ارتقاء می‌بخشند.

تحقیقات مختلفی به اثبات می‌رسانند که مکمل‌های ویتامینه نه‌تنها ممکن است بی‌تاثیر باشند، بلکه می‌توانند خطراتی نیز به دنبال داشته باشند. بعنوان مثال، افرادیکه ویتامین C و E مصرف می‌کنند، ممکن است خود را در معرض ابتلا به سرطان قرار دهند زیرا مقدار زیاد از این آنتی‌اکسیدان‌ها ممکن است موجب اختلالات ژنتیکی شود. به همین ترتیب، در یک تحقیق دیگر مشخص شد که مکمل‌های روغن ماهی با سرطان در موش‌ها مرتبط است. FDA به اندازه داروها برای مکمل‌های غذایی هم قوانین ندارد به همین دلیل درمورد ایمنی بسیاری از مکمل‌ها تحقیق نشده است. علاوه‌براین، ممکن است ادعاهای تاییدنشده‌ای روی برچسب ظرف این مکمل‌ها نوشته شده باشد و حتی ممکن است دوز مصرفی نیز نادرست توصیه شده باشد. اما اگر این ویتامین‌ها و ترکیبات از موادغذایی طبیعی دریافت شوند نه قرص و مکمل، نیازی به نگرانی برای مصرف دوز بالا نیست.
باور ۳: هوای سرد باعث مریض شدنتان می‌شود.

این باور در سراسر جهان متداول است اما کاملاً اشتباه است. تحقیقات نشان داده است که بیشتر علائم سرماخوردگی–چه واقعی و چه تصوری–در زمانی که سردمان است احساس می‌شود اما این درجه هوا نیست که ما را در مقابل ویروس‌ها آسیب‌پذیرتر می‌کند. از سال ۱۹۶۸ که تحقیقی در مجله پزشکی نیوانگلند به چاپ رسید، مشخص شد که وقتی محققان افراد سرمایی را در معرض rhinovirus، یکی از متداول‌ترین ویروس‌های سرماخورگی، قرار دادند چه اتفاقی افتاد. نتیجه‌ها نشان داد که افراد در هوای سرد نسبت به زمان‌هایی که در دماهای متعادل‌ترین هستند، احتمال بیشتری برای ابتلا به سرماخوردگی ندارند. و اگر سرماخورده باشید، هیچ دلیلی ندارد که نتوانید بیرون در هوای سرد بروید. بااینکه استراحت در این زمان بسیار عالی است اما هوای سرد تفاوتی در سرعت بهبودی شما ایجاد نمی‌کند. درواقع، بااینکه تحقیقات در این زمینه در مراحل ابتدایی است، اما این امکان وجود دارد که قرارگیری در معرض هوای سرد می‌تواند حتی به بدنتان کمک کند. برخی دانشمندان حدس می‌زنند که سرماخوردگی به این دلیل در ماه‌های سرد بیشتر اتفاق می‌افتد که افراد بیشتر در داخل خانه و فضاهای سربسته می‌مانند، بیشتر با هم در ارتباط نزدیک هستند و میکروب‌ها فرصت بیشتری برای پراکنده‌ شدن دارند.
باور ۴: ما فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می‌کنیم.

از سال ۱۹۰۷ تا بحال سخنرانان انگیزشی و گروه‌های خودیاری از این نکته برای تشویق مردم به استفاده از قابلیت‌های خود استفاده می‌کردند. اما هیچیک از این افراد نمی‌توانستند ادعای خود را از نظر علمی نیز ثابت کنند. امروز می‌توان با استفاده از دستگاه‌های تصویربرداری پیشرفته، به هر قسمت از مغز که بخواهیم نگاه کنیم و در هر زمان که می‌خواهیم مقدار فعالیت مغز را بررسی کرده و به این باور بخندیم. اما چرا این باور نادرست هنوز بین مردم وجود دارد؟ شاید از آن خوشمان می‌آید. احتمالاً می‌خواهیم فکر کنیم که از همه قدرتمان استفاده نکرده‌ایم.
باور ۵: قند، بچه‌ها را شیطان می‌کند.

به ندرت می‌توان پدر یا مادری را پیدا کرد که به این باور اعتقاد نداشته باشد. در یک تحقیق هوشمندانه جدید به بچه‌ها غذای شیرین‌شده با آسپارتام دادند که ترکیبی بدون قند است. محققان به نیمی از والدین گفتند که این غذا حاوی قند است و به نیمی دیگر واقعیت را گفتند. والدینی که تصور می‌کردند بچه‌هایشان غذای حاوی قند مصرف کرده‌اند گزارش دادند که آنها غیرقابل‌کنترل و بسیار فعال شده‌اند. اما یک سنسور روی مچ این بچه‌ها که سطح فعالیت آنها را اندازه‌گیری می‌کند، خلاف این را نشان می‌داد: بچه‌ها کاملاً طبیعی رفتار می‌کردند. قندیجات معمولاً زمانی به بچه‌ها داده می‌شود که قوانین شل‌تر هستند و بچه‌های دیگری هم در آن اطراف هستند–مثل جشن‌های تولد و تعطیلات. ممکن است این دلیل نشر این باور نادرست میان عموم بوده باشد.
باور ۶: اگر دچار صدمه‌ای شدید که موجب بیهوشی شد، باید سعی کنید بیدار بمانید.

این صدمات و غش کردن‌ها بسیار اتفاق می‌افتد و بااینکه همیشه نیاز به توجه پزشکی برای آن است، معمولاً چندان جدی و خطرناک نیستند. هشدار برای بیدار ماندن بعد از بیهوشی و غش معمولاً از یک سوءتعبیر درمورد یک نوع آسیب‌ خاص به سر ناشی می‌شود–نوعی که موجب خونریزی مغزی می‌شود– که موجب کما یا بدتر از آن می‌شود. اما این اتفاق بسیار نادر است و درمورد افرادی که دچار بیهوشی‌های معمولی می‌شوند صدق نمی‌کند. اگر توسط پزشک معاینه شدید و نظر او این بود که دچار یک بیهوش یا غش عادی و خفیف بوده‌اید، نیازی به نگرانی نیست.
باور ۷: آدامس تا ۷ سال در معده‌ می‌ماند.

بااینکه درست است که بسیاری ترکیبات موجود در آدامس مثل الاستومرها، رزین و موم قابل‌هضم نیستند، اما این به آن معنا نیست که تا آخر عمر در شکمتان می‌ماند. بیشتر آنچه می‌خوریم–حتی چیزهایی که توصیه می‌شود مصرف کنیم مثل فیبر–قابل‌هضم نیستند. اما دستگاه گوارش یک ماشین ارگانیک قوی است که هر چیزی که قادر به جذب آن نباشد، رد می‌کند. باوجود چسبندگی آدامس، این ماده مستقیم از دستگاه گوارشتان رد شده از بدنتان دفع می‌شود.
باور ۸: مطالعه در تاریکی یا بیش از اندازه نزدیک نشستن به تلویزیون، بینایی‌تان را ضعیف می‌کند.

نور کم یا زیاد، خیره شدن به تلویزیون از فاصله نزدیک بی‌شک باعث می‌شود جشمانتان بیشتر کار کرده و اذیت شود اما هیچ سند و مدرکی ثابت نمی‌کند که این کارها می‌تواند تخریب طولانی‌مدت برای چشمانتان ایجاد کند. باور نادرست درمورد تلویزیون از دهه شصت شروع شد و در آن زمان ممکن است درست بوده باشد. برخی از تلویزیون‌‌های رنگی در آن زمان تشعشعات زیادی ساتع کرده که می‌توانست موجب آسیب رسیدن به چشم شود اما این مشکل دیرزمانی است برطرف شده و تلویزون ها و مانتیورهای امروزی تقریبا بی خطرند. اگر تمایل دارید برای تماشای تلویزون خیلی نزدیک به صفحه نمایش بنشینید، ممکن است لازم باشد برای تشخیص نزدیک بینی چشمهایتان نزد ‌پزشک بروید اما نزدیک تلویزیون نشستن شما را عینی نمی‌کند.
باور ۹: باید در روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.

به طور کلی، بدن ما معمولاً کم‌آب نیست و به خوبی می‌تواند سطح آب داخل خود را تنظیم کند. باور ۸ لیوان آب در روز از سال ۱۹۴۵ شروع شد که هیئت تغذیه شورای ملی تحقیقات امریکا عنوان کرد افراد بزرگسال باید در روز دو و نیم لیتر آب مصرف کنند (تقریباً برابر با ۸ لیوان). البته رسانه‌ها فقط به گزارش همین جمله اکتفا کردند اما این هیئت در ادامه توضیح می‌دهد که بیشتر این دو و نیم لیتر از موادغذایی تامین می‌شود. این توصیه باید به این شکل تغییر کند: حدود هشت لیوان آب در روز بخورید یا بیاشامید.
باور ۱۰: تا یک ساعت قبل از شنا کردن نباید غذا بخورید.

این باور نادرست احتمالاً بسیاری از بعدازظهرهای تابستان شما را خراب کرده است. اما واقعیت این است که هیچ دلیلی ندارد که بعد از غذا خوردن شنا نکنید. درست است که هر نوع فعالیت شدید بعد از غذا خوردن می‌تواند ایجاد ناراحتی کند (بااینکه خطرناک نیست) اما برای اکثر ما جای نگرانی وجود ندارد. و دل‌درد هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد، چه غذا خورده باشید چه نخورده باشید.

  • امیر امیر

 عنوان: راه های خرید لباس عروسی بسیار زیبا و منحصربفرد

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آرایشگاه عروس می باشد.

خط چشم عروس تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره عروس دارد و آرایش و خط چشم عروس رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند. آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است. اگر نتوانید چشم هایتان را درست آرایش کنید پس آرایشتان در مراسم عروسی کامل به نظر نمی رسد. خط چشم های رنگی در بین جدیدترین مدهای آرایش چشم یکی از بهترین ها هستند. خط چشم های رنگی با درخشش طبیعی درخشش چشمانتان را دو چندان می کنند!
خط چشم مشکی چون همیشه استفاده می شود دیگر خاص نیست، اما استفاده از رنگ های دیگر جذابیتتان را بیشتر می کند! هنگام انتخاب خط چشم های رنگی لازم است که رنگی مناسب را برگزینید که به رنگ پوستتان بیاید. اگر می توانید رنگ های روشن را برگزینید با استفاده از یک رنگ سایه خاص در کنارش روح زندگی را به چشمانتان می دمید.
خط چشم بنفش رنگ دیگری است که بی درنگ درخشش چشمانتان را زیاد می کند!

این رنگ می تواند چشمان سبز را روشن تر نشان دهد. همچنین رنگی است که به همه مدل چشمی می آید. در روز می توانید خط چشم بنفش را روی پلک بالا و زیر چشم استفاده کنید تا چشمانتان زیباتر شود!درمیان تمام خط چشم های رنگی، خط چشم آبی نفتی مشهورترینشان است که با هر رنگ پوستی همخوانی خیلی خوب دارد. با استفاده از این رنگ خط چشم می توانید هر لباسی بپوشید. همچنین بهترین رنگ برای چشم های قهوه ای است.اگر چشمان درشتی دارید:
اول از همه اینکه خط‌چشم پهن کاملا برای شما برازنده است همچنین توصیه می‌کنیم داخل چشم را سیاه کنید وقتی داخل چشم سیاه شود، چشم کوچک‌تر و گردتر جلوه می‌کند.اگر چشمان گود رفته دارید:شما به هیچ وجه نباید داخل چشم‌ها یا اطراف آنها را سیاه کنید چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گودرفته‌تر جلوه خواهند کرد بهترین حالت برای شما یک خط‌چشم باریک و ظریف است، البته سایه‌های روشن هم به این هدف شما کمک می‌کنند.اگر چشمانی از حدقه بیرون زده دارید:

پیشنهاد می‌کنیم پشت چشم را یک خط چشم پهن بکشید، در ضمن توصیه می‌کنیم از سایه تیره نیز به‌عنوان مکمل استفاده کنید چون سایه تیره بیرون‌زدگی را می‌پوشاند وقتی تیرگی‌های پشت چشم زیاد شود، چشم فرورفته‌تر جلوه می‌کند.اگر چشمان ریزی دارید:
برای درشت جلوه کردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بکشید و هم پایین آن؛ چون به‌طور کلی وقتی خط چشم پایین را بکشید چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌کنند.اگر چشمان با فاصله دارید:بهتر است از خط‌چشم‌های گوشه‌دار استفاده کنید، یعنی خط‌چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید  این کار باعث می‌‌شود فاصله میان چشم‌های شما کمتر خودش را نشان دهد چون خط‌چشم این فاصله را می‌پوشاند.اگر چشمانی نزدیک به هم دارید:
شما نباید خط‌چشم‌تان را از ابتدا بکشید بهتر است از خط‌چشم نیمه استفاده کنید و بیشتر روی انتهای چشم کار کنید یعنی از نصف پایانی یا یک سوم انتهایی آن خط چشم بکشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر جلوه کند.اگر چشمان گردی دارید:
شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریک بکشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنید در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را بکشید تا چشم کشیده‌تر به‌ نظر برسد و گردی آن را بپوشاند.

در این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

 عنوان: مواردی اساسی که باید برای پناهندگی آلمان بدانید 

این مقاله درمورد مهاجرت به آمریکا می باشد.

تحصیل در آلمان, یعنی کشوری که علم را به یکی از پایه های اساسی در اقتصاد خود تبدیل کرده است, و در این زمینه موفقیت های فراوانی هم کسب کرده, مطمئنا فرصت مناسبی است.تحصیل کردن در سیستم آموزش کشور آلمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.در آلمان در کنار دوره آموزشتان باید با پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی نیز همگام باشد تا بتوانید با تغییرات اجتماعی همسو شوید.تحصیل در آلمان به واسطه سابقه علمی و دانشگاه های پیشرفته این کشور در دنیا شناخته شده است.حضور افرادی مانند آلبرت انیشتن, هایزنبرگ,یوهانس کپلر و ... در سابقه علمی کشور آلمان باعث بالا رفتن سطح دانش شده است.در صورتی که شما قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید می توانید به بیش از 300 دانشگاه, موسسه عالی,مدارس عالی, معتبر در سطح بین المللی درخواست ارسال کنید.این دانشگاه ها در زمینه های فنی و مهندسی, پزشکی, هنر و موسیقی فعالیت می کنند و پذیرای دانشجو از سراسر دنیا می باشند.شما می‌توانید در سازمان مبادلات آکادمیک کشور آلمان برای تامین تحقیقات علمی خود از بورسیه تحصیلی استفاده نمایید.آلمان برای افرادی که بعد از تحصیل قصد ماندن در این کشور را دارند, می تواند کشوری خوبی از لحاظ آینده مالی و شغلی باشد.

کشور آلمان در کنار دانش و علم در زمینه صنعت و تولید نیز در زمره کشور های موفق و بزرگ قرار دارد.طیق آخرین آمار های اعلام شده از سوی سازمان های جهانی, کشور آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد قاره سبز شناخته می شود.نزدیک به 37 کمپانی بزرگ و تاثیر گذار دنیا در آلمان میباشند. شرکت هایی مانند : زیمنس, دایملر, فولکس واگن, دویچه بانک و ... در ادمه لیست 10 کمپانی بزرگ و تاثیر گذار در دنیای امروز, که در آلمان وجود دارند را آورده ایم.شاید آینده شغلی شما در هر کدام از این کمپانی ها باشد.
با توجه به اینکه آلمان را قلب اروپا می دانند و این کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی و موقعیت کار و شرایط زندگی و دانشگاه های متعدد و خوب هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی ، شرایط خوبی را داراست ، همیشه مقصد مطمئنی برای کسانی که تصمیم به مهاجرت یا ادامه تحصیل گرفته اند بوده و هست. همینطور می توان در نظر گرفت که کشور آلمان همیشه شرایط را برای جذب نیروی کارامد و تحصیلکرده فراهم میکند و با توجه به صنعتی بودن کشور ، بازار کار فوق العاده ای را برای مهندسین قرار می دهد.

شرایط تحصیل در آلمان به نحوی است که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی می توان ادامه تحصیل داد و مهمترین نکته در مورد ادامه تحصیل در آلمان رایگان بودن تحصیل در اکثر دانشگاه های آلمان است . اما دانشگاه هایی هم وجود دارند که برای هر ترم 250 یا 500 یورو شهریه دریافت می کنند. برای افرادی که تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور را دارند مهمترین گزینه می تواند زبان انگلیسی یا آلمانی باشد .

اگر می خواهید به زبان آلمانی درس بخوانید با توجه به دانشگاه انتخابی شما ، شما به سطح B1 یا B2 از زبان آلمانی طبق جدول CEF احتیاج خواهید داشت. اگر می خواهید به زبان انگلیسی در کشور آلمان ادامه تحصیل بدهید با توجه به رشته شما و دانشگاه حداقل به IELTS ACADEMIC با نمره 6.5 و یا iBT با نمره 72 احتیاج خواهید داشت . البته برای برخی از رشته ها و دانشگاه ها ارائه GRE یا GMAT نیز اجباری است. برای ارائه مدارک ، شما باید مدارک خود را قبل از مهلت تعیین شده ارسال نمایید.

یکی از را ه های مهاجرت به آلمان تحصیل درآلمان می باشد.

مهاجرت به نروژ , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به هلند , مهاجرت به اروپا , مهاجرت به دانمارک

  • امیر امیر

عنوان : ارائه اسامی سایتهای با اعتبار فروش کاندوم تاخیری در اینترنت

مرکز خرید کاندوم منتوشاپ بهترین محصولات زناشویی را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت کاندوم (به انگلیسی: Condom) یا کاپوت یا غلاف، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود. سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.

قدیمی‌ترین اشاره به کاندوم مربوط هزار سال قبل از میلاد مسیح است و اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. در تصاویر به جا مانده از تمدن مصری‌ها هم نوعی از حفاظ در نوک آلت مردان مشاهده شده است. نقاشی‌های روی غارها نیز با حدس و گمان به استفاده از کاندوم اشاره دارد.

تاریخچه کاندوم در اروپا : از قرن شانزدهم میلادی آغاز می‌شود. در سال ۱۵۴۰ که بیماری آمیزشی سفلیس همه گیر شده بود، پزشکی ایتالیایی به نام گابریل فالوپیو، کاشف لوله‌های رحم یا لوله‌های فالوپ، دربارهٔ سفلیس نوشت و استفاده از کیسه چندلایه پارچه‌ای خیسانده شده در محلولی از نمک یا گیاهان دارویی را برای مردان علاقه‌مند به آمیزش جنسی توصیه کرد. بعدها در دوره رنسانس ساخت کاندوم از روده و مثانه حیوانات متداول شد اما این کاندوم‌ها گران بودند و دسترسی به آن‌ها مشکل بود و در نتیجه اغلب هر کاندوم چندین بار استفاده می‌شد. هنگامی که چارلز گودیر در سال ۱۸۴۴ فرایند ولکانیزاسیون لاستیک یا افزودن گوگرد و سایر مواد شیمیایی به لاستیک را ابداع کرد و اعلام کرد که این فرایند آن را انعطاف پذیرتر می‌کند، ناخواسته باعث آغاز عصر کاملاً جدیدی در پیش گیری از بارداری با ساخت کاندوم‌های لاستیکی شد. کاندوم‌های لاستیکی قابلیت کش‌آمدن داشتند و مانند کاندوم‌های روده گوسفند به سادگی پاره نمی‌شدند. با این حال کاندوم‌های لاستیکی هنوز بسیار ضخیم بودند، و مشکل استفاده چندباره به جای خود باقی بود.

اختراع لاتکس در دهه ۱۹۲۰ تحول جدیدی در استفاده از کاندوم را به وجود آورد.که منجر به فروش و خرید کاندوم بسیاری در جامعه شد. کاندوم‌های لاتکس مستحکم‌تر و نازک‌تر از کاندوم‌های لاستیکی بودند و تاریخ انقضای ۵ ساله (در مقایسه با سه ماه برای کاندوم لاستیکی) داشتند و مهمتر این که با توجه به ارزان بودن‌شان یک‌بارمصرف بودند. استفاده از کاندوم با به بازار آمدن قرص‌های پیش گیری از بارداری در دهه ۱۹۶۰ کاستی گرفت، اما در دهه ۱۹۸۰ با ظهور بیماری ایدز دوباره فروش کاندوم بالا رفت.

باتوجه به این که لاتکس باید به صورت تازه استفاده‌شود بیشتر کارخانه‌های آن در مالزی، تایلند و یا دیگر کشورهای استوایی که دارای دسترسی مستقیم به لاتکس هستند تأسیس می‌گردند.

آموزش مکس در معماری

  • امیر امیر

عنوان: راه های تهیه لباس عروسی بسیار شیک و مدرن

بسیاری از عروس و داماد ها از مراسم عروسی تنها با عکس هایی که از جشن عروسی خود دارند یاد می کنند و با این عکس ها خاطرات شیرین عروسی خود را زنده میکنند.عکس تنها چیزی است که از مراسم عروسی شما باقی میماند. این جمله را از زبان بسیاری از نوعروس ها میشنویم. پس از گذشت سالها از عروسی شما ، عکسها یادآور خاطرات خوش آن شب رویایی هستند. عکس همیشه برای خود شما ، اقوام نزدیک و حتی کسانی که در جشن شما حضور نداشته اند جذاب است. در آینده فرزندان شما هم عکس عروسی شما را تماشا خواهند کرد. توصیه ما به شما توجه ویژه به مقوله عکس در مراسم عروسیتان میباشد. انتخاب آتلیه عروس و آتلیه عکاسی کار آسانی نیست اما اگر به توصیه های ما و استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه آنقدر هم سخت نخواهد بود.

در وهله اول توجه داشته باشید که کارهای هنری از جمله عکس و میکاپ سلیقه ای میباشد. هر عکاس سبک خاص خودش را دارد و به شکل خاصی عکس میگیرد. پس اولین کار پیدا کردن آتلیه عکس منطبق با سلیقه شماست.بهترین راه ارتباط بین شما و آتلیه عکاسی، متن قرار داد است. در قرار داد تعیین می شود که قرار است دقیقا چه خدماتی دریافت کنید و عکاسان آتلیه چه مسئولیت‌هایی دارند و قرار است شما دقیقا برای چه خدماتی پول بپردازید و اگر کارها آنطور که باید پیش نرفت، چه اتفاقی می افتد.توجه کنید که آتلیه عکاسی چه طور با مشتریان خود قرارداد می‌بندد. به خوبی شرایط و مفاد قرار داد را بخوانید. شما باید از تمامی نکات آن به خوبی آگاه شوید و اگر متوجه قسمتی نمی‌شوید یا برایتان ابهام دارد درباره آن سوال کنید.

در صورتی که می‌بینید مسئولین آتلیه در جواب دادن به سوالات شما مردد هستند و در مورد جزئیات قرار داد صحبتی نمی‌کنند (یا حتی یک نمونه قرارداد به شما ارائه نمی‌دهند) باید بدانید که این یک نشانه ی بزرگ خطر و پرچم قرمز است.قراردادهای بین آتلیه و مشتریان عزیز زیر نظر اتحادیه  عکاسان، فیلمبرداران و لابراتور داران اصفهان بسته خواهند شد و همچنین قابلیت پیگیری از طریق اتحادیه را دارند.

آیا عکاس شما واقعا یک عکاس است؟ یا یک راننده ماشین یا یک دانشجو، که دوربین به دست گرفته و در اوقات غیر کاری خود عکاسی مجالس انجام می‌دهد ؟؟می‌توانید در طول ساعت‌های کاری با عکاس خود تماس بگیرید و از او در این باره سوال کنید!پیشنهاد میشود در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها ، فلاشها ، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید. یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی ، فیلمبرداری مراسم میباشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم ، کیفیت دوربین ها ، کرین و هلی شات میتواند هزینه های شما را بالاتر ببرد. ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را نیز مد نظر داشته باشید.

  • امیر امیر