طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان:ترفندهای خرید به جا کابینت ام دی اف در طراحی  داخلی آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه و بخصوص کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و تکنیک انتخاب جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. رنگها می توانندظاهر آشپزخانه راتغییر دهند و حس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند دلگیرترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به وسعت فضای آشپزخانه برای  انتخاب درست رنگها بسیار مهم می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند. همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد. استفاده از رنگهایی که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این   قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش برای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید. رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

  • امیر امیر

عنوان : نکاتی جهت ورود به مالزی و برگزیدن ارزان ترین هتل آپارتمان در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

هتل موون پیک دیرا از جمله هتل های ۵ ستاره و معروف در دبی می باشد که در۵ دقیقه ای ایستگاه مترو Al Siddique واقع شده است . بنا به درخواست میهمانان و گردشگران ، حمل و نقل فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی دبی که تنها ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد، امکان پذیر می باشد. همچنین مرکز تجارت جهانی و دبی مال هم در نزدیکی هتل هستند و فقط ۲۰ دقیقه با هتل موون پیک دیرا فاصله دارند.

 هتل موون پیک دیرا دارای ۲۱۶ اتاق ۱ تخت، اتاق ۲ تخت، اتاق ۳ تخت، شاه نشین ، اتاق های خانوادگی ، سوئیت مخصوص تازه عروس می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های با رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند و مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، دستگاه Dvd Player، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار، می باشند.

این هتل دارای سرویس گشت شهری به ساحل و مراکز خرید هم می باشد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند. یک صرافی جهت تهیه ارز در هتل موون پیک دیرا وجود دارد.همچنین این هتل ۵ ستاره دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.

هتل موون پیک دیرا دبی

۶ دلیل برای اقامت در هتل موون پیک

۱. قیمت مناسب: می توانید از طریق آژانس سپید گشت با ارزان ترین قیمت در این هتل اتاق رزرو کنید.

۲. امکان رزرو آنلاین اتاق

۳. رزرواسیون امن آنلاین، اطلاعات شخصی شما محفوظ خواهد بود.

۴. کارکنان چند زبانه: کارکنان این هتل به زبان های روسی، انگلیسی، آلمانی و عربی صحبت می کنند.

۵. تایید شده از طرف گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته اند.

۶. انواع مختلفی از اتاق ها برای اقامت

هتل موون پیک دیرا دبی

امکانات هتل موون پیک دبی

استخر در فضای باز، تراس

فعالیت های تفریحی: زمین گلف، باشگاه ورزشی، ماساژ، ساحل خصوصی

هتل موون پیک دیرا دبی

غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی ویژه افراد رژیمی

اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل، هزینه استفاده از اینترنت بی سیم در اتاق های هتل درهر ساعت ۲۹درهم می باشد. هزینه استفاده از اینترنت بی سیم در اتاق ها در ۲۴ ساعت ۹۹ درهم می باشد.

پارکینگ: استفاده از پارکینگ این هتل برای میهمانان رایگان می باشد.

خدمات: سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، پرستار بچه، مرکز تجاری، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، کرایه اتومبیل، فروشگاه

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به ایتالیا , مهاجرت به اروپا , مهاجرت به آمریکا , مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به هلند

  • امیر امیر

عنوان:فواید شگفت انگیز لبخند زدن!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

وقتی که یک لبخند ساده بر روی لبان شما می‌نشیند مطمئناً حس بی‌نظیر آن را لمس می‌کنید؛ لبخند چیزی‌هایی فراتر از یک حس خوب را به شما می‌دهد. تحقیقات روانشناسی 10 فایده لبخند زدن را بیان می‌کنند.آدمها همیشه لبخند می‌زنند، مخصوصاً وقتی در جمع هستند اما لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن آنها نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌های مختلفی را به دیگران برساند.در زیر به 10 روشی که می‌توان از لبخند برای فرستادن پیام درمورد قابل اعتماد بودن، جذابیت، اجتماعی بودن و ویژگی‌های بسیار دیگر درمورد خودمان استفاده کرد، اشاره می‌کنیم.
1. تشویق دیگران برای اعتماد به شما در دنیایی که همه فقط به فکر خودشان هستند، واقعاً به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟ یک نشانه از قابل اعتماد بودن ما، لبخند است. لبخندهای واقعی پیام می‌فرستد که دیگران می‌توانند به ما اعتماد کرده و با ما همکاری کنند. کسانیکه لبخند می‌زنند معمولاً سخاوت و برونگرایی بیشتری دارند.اقتصاددانان نیز تصور می‌کنند که لبخند ارزش ویژه‌ای دارد. در یک تحقیق که توسط شارلمان و همکاران (Scharlemann et al.) انجام گرفت، احتمال اینکه شرکت‌کننده‌ها به افرادیکه لبخند می‌زدند اعتماد کنند خیلی بیشتر از بقیه بود. این تحقیق مشخص کرد که لبخند تمایل افراد برای اعتماد کردن را تا 10% افزایش می‌دهد.
2. جلب ملایمت و ارفاق دیگران
وقتی افراد کار بدی انجام می‌دهند و دستگیر می‌شوند معمولاً لبخند می‌زنند. آیا این کار برایشان فایده‌ای دارد؟
براساس تحقیقی که توسط لافرانس (LaFrance) و هِچ (Hecht) در 1995 انجام گرفت، می‌تواند اینطور باشد. ما با کسانیکه قانونشکنی کرده‌اند، اگر بعد از آن لبخند بزنند، با ملایمت و ارفاق بیشتری برخورد می‌کنیم. مهم نیست که لبخندی دروغین باشد، لبخندی از روی بیچارگی باشد یا یک لبخند واقعی، همه آنها باعث می‌شود برای فرد خاطی کمی تحفیف قائل شویم.
به نظر می‌رسد که به این دلیل در این مورد موثر است که تصور می‌کنیم افرادی که بعد از قانون شکنی لبخند می‌زنند، قابل‌اعتمادتر از آنهایی هستند که لبخند نمی‌زنند.
3. رهایی از خطاهای اجتماعی
فراموش کردید به مناسبت سالگرد ازدواجتان برای همسرتان هدیه بخرید؟ اسم یک مشتری مهم را فراموش کرده‌اید؟ سهواً یک بچه کوچک را لگد زدید؟ اگر چنین مواردی برای شما هم پیش آمده باشد، احتمالاً خجالت‌زده شده‌اید.
لبخندعملکرد خجالت این است که شما را از مکان‌های اجتماعی پرفشار بیرون کند. لبخند‌های از روی خجالت با پایین انداختن سر همراه است و خیلی وقت‌ها هم یک خنده کوتاه احمقانه به آن اضافه می‌کنیم. این کار برای این انجام می‌شود که باعث شویم فرد مقابل اشتباه سهوی ما را فراموش کرده و سریعتر ما را ببخشد.
بنابراین لبخند از روی خجالت به ما کمک می‌کند از زندان رها شویم.
4. چون درغیراینصورت احساس بدی پیدا خواهم کرد
گاهی‌اوقات به این دلیل لبخند می‌زنیم که هم مودبانه است و هم اینکه بعد از آن احساس بدی پیدا نمی‌کنیم. مثل زمانیکه کسی با اشتیاق درمورد اینکه چطور مقداری پول در جیب یکی از لباس‌های قدیمی‌اش پیدا کرده برایمان تعریف می‌کند. شاید خیلی جای لبخند زدن نداشته باشد اما اینکار را می‌کنید چون مودبانه است.در یک تحقیق از افراد مختلف سوال شد بعد از شنیدن اخبار خوب از یک نفر، صورت خود را خشک و جدی نگه دارند. بعد از آن احساس بدی پیدا کردند و تصور می‌کردند که آن فرد نظر بدی نسبت به آنها پیدا خواهد کرد.به همین دلیل است که در اینگونه مواقع سر خود را تکان داده و لبخند می‌زنیم چون می‌دانیم اگر اینکار را نکنیم، بعد احساس پشیمانی خواهیم کرد. این احساس در زنان قوی‌تر از مردان است.
5. خندیدن از ته قلب
لبخند زدن راهی برای کاهش فشار ناشی از موقعیت‌های ناراحت‌کننده است. روانشناسان به آن فرضیه فیدبک چهره می‌گویند. حتی وقتی به اجبار لبخند می‌زنیم برای اینکه کمی روحیه‌مان را بهتر کند کافی است.هشدار: لبخند زدن به چیزهای ناراحت‌کننده شاید موثر باشد اما به نظر دیگران جالب نمی‌رسد. وقتی آنسفیلد (Ansfield) در تحقیق خود از شرکت‌کننده‌ها خواست تا ویدئوهایی ناراحت‌کننده تماشا کنند، آنهایی که لبخند زدند بعد احساس بهتری داشتند تا آنها که لبخند نزدند. اما آنهایی که به تصاویر ناراحت‌کننده لبخند می‌زدند در نظر دیگران خوشایند نبودند.
6. برای درک و بینش بهتر
وقتی عصبی هستیم، توجه ما کمتر می‌شود. متوجه نمی‌شویم که کناردستمان چه می‌گذرد و فقط اتفاقی که درست روبه‌رویمان می‌افتد را می‌بینیم. این هم از نظر لفظی و هم استعاری صدق می‌کند: وقتی مضطرب هستیم یا استرس داریم، متوجه ایده‌هایی که در گوشه‌های ذهنمان است نمی‌شویم. اما برای به دست آوردن درک از یک مشکل، دقیقاً به همین ایده‌های پیرامونی نیاز پیدا می‌کنیم.لبخند زدن باعث می‌شود احساس خوبی پیدا کنیم که انعطاف‌پذیری در توجه را بالا برده و توانایی ما برای فکر کردن کلی‌نگر را تقویت می‌کند. وقتی این ایده توسط جانسون و همکاران (Johnson et al.) در سال 2010 بررسی شد، نتایج تحقیق نشان داد که شرکت‌کننده‌هایی که لبخند می‌زدند در کارهایی که نیاز به توجه داشت و فرد باید کل جنگل و نه فقط درختان آن را می‌دید، بهتر عمل می‌کردند.
7. برای جذابیت
لبخند خانم‌ها تاثیری جادویی بر همسرشان دارد و تاثیر آن حتی از ارتباط چشمی نیز بالاتر است. در یک تحقیق بر روی نحوه برخورد آقایان با خانم‌ها را در یک بار بررسی کرد ]والش و هویت، 1985 (Walsch & Hewitt, 1985) [. وقتی زنی فقط ارتباط چشمی با همسرش برقرار می‌کرد، در 20% از موارد فرد به او نزدیک می‌شد. وقتی همان زن لبخندی را هم اضافه می‌کرد، در 60% از موارد مرد به او نزدیک می‌شد.
اما وقتی مردها به زنان لبخند می‌زنند، تاثیر آن جادوییت کمتری دارد. بااینکه لبخند زدن جذابیت خانم‌ها را برای آقایان بیشتر می‌کند اما برعکس آن چندان صادق نیست. درواقع، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مردان وقتی باغرور و یا حتی خجالت رفتار کنند، نسبت به زمانیکه شاد به نظر می‌رسند، جذابیت بیشتری دارند ]تریسی و بیل، 2011 (Tracy & Beall, 2011)[. کمتر لبخند زدن باعث می‌شود مردان مردانه‌تر به نظر برسند.
8. پنهان کردن فکر
روانشناسان در گذشته تصور می‌کردند که یک لبخند واقعی هیچوقت دروغ نمی‌گوید. لبخند‌های دروغین و مصنوعی فقط دهان را درگیر می‌کند درحالیکه لبخندهای واقعی به چشم‌ها نیز می‌رسد. اما در تحقیقات اخیر مشخص شده است که 80% از افرادیکه لبخند مصنوعی می‌زنند می‌توانند تاثیر لبخند بر روی چشم‌ها را نیز تقلید کنند.پس از لبخند می‌توان برای پنهان کردن چیزی که واقعاً به آن فکر می‌کنیم استفاده کنیم اما با این وجود ساختن یک لبخند مصنوعی چندان آسان نیست زیرا زمان‌بندی آن باید درست باشد. رمز ایجاد یک لبخند قابل‌اعتماد این است که شروع کُندی دارد، یعنی نیم‌ثانیه طول می‌کشد تا روی صورت پخش شود. یک تحقیق نشان داده است که در مقایسه با یک لبخند با شروع سریع (یک دهم ثانیه)، لبخندهای با شروع کُندتر قابل‌اطمینان‌تر، واقعی‌تر و جذاب‌تر تلقی می‌شوند. 9. برای پول درآوردن
در موارد قبل بررسی کردیم که اقتصاددانان نیز ارزش لبخند را دریافته‌اند اما آیا لبخند می‌تواند واقعاً برایمان پول‌ساز باشد؟ واضح است که یک لبخند پهن از یک مستخدم می‌تواند: تید و لوکارد (Tidd and Lockard) در سال 1976 در تحقیق خود دریافتند که مستخدم‌هایی که لبخند می‌زنند انعام بیشتری دریافت می‌کنند.
بطور‌کلی‌تر افرادیکه در صنایع خدماتی هستند، مثل مهمانداران هواپیما یا آنها که در بخش سرگرمی و میهمان‌نوازی هستند، برای لبخند زدن به مشتریان خود پول می‌گیرند. اما مراقب باشید. تضاد مداوم بین آنچه واقعاً احساس می‌شود و آنچه نشان داده می‌شود می‌تواند موجب خستگی فرد و فرسودگی شغلی شود.

10. لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند
یکی از ساده‌ترین لذت‌های زندگی که معمولاً به‌خاطر خودکار بودن آن دیده نمی‌شود زمانی است که به کسی لبخند می‌زنید و او در جواب به شما لبخند می‌زند.
اما همانطور که ممکن است متوجه شده باشید همه آدمها در جواب یک لبخند، لبخند نمی‌زنند. هینز و توم‌هاو (Hinsz and Tomhave) در سال 1991 در تحقیق خود بررسی کردند که چه نسبت از افراد لبخند را با لبخند جواب می‌دهند. نتایج آنها نشان داد که حدود 50% از افراد اینگونه رفتار می‌کنند. درمقایسه معمولاً هیچکس اخم را با اخم جواب نمی‌دهد.
اگر هیچکدام از این تحقیقات نتونست لبخندی روی لبان شما بنشاند این را هم در نظر بگیرید: افرادیکه زیاد لبخند می‌زنند معمولاً بیشتر عمر می‌کنند. در یک تحقیق که بر روی تصاویر بازیکنان بیسبال در سال 1952 انجام گرفت مشخص شد که آنها که لبخند زده بودند تا 7 سال بیشتر از همسانان خود عمر کرده‌اند.شاید حالا دلیلی برای لبخند زدن پیدا کرده باشید.

در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

  • امیر امیر

عنوان: نکته های طلایی خرید خاص ترین حلقه عروسی 

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

انتخاب منحصربفردترین و جذابترین حلقه عروسی از اولین و مهمترین خریدها در برگزاری مراسم عروسی برای عروس و داماد به شمار می رود و زیبایی آن برای عروس و داماد از اهمیت زیادی برخوردار است.

حلقه عروسی چیزی است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود، پس بهتر است کامل و عالی بوده و استفاده از آن از هر جهت برای شما ساده و راحت باشد. اگر شما به دنبال یک حلقه ساده هستید یا دوست دارید که حلقه تان خاص تر باشد، پیشنهادهای ما را بخوانید تا حلقه ای مناسب سلیقه و حال و هوای خاص خود انتخاب کنید.
توجه به زیبایی و نرمی دستها امری است که خانم ها از آن غافل نمی مانند. زیبایی ناخنها و لاک، و تزیین انگشتان با انگشتر، جذابیت و حالت زنانگی شما را بیشتر نشان می دهد.ولی قبل از انتخاب انگشتر، باید چند قاعده ی اساسی را بدانید که به شما برای یک انتخاب مناسب کمک می کنند.

 اولین قدم برای انتخاب حلقه عروسی، انتخاب فلز آن است. فلزهای قیمتی زیادی وجود دارد که بنا به سلیقه و سبکی که می پسندید می توانید آنها را انتخاب کنید. البته استفاده از طلای سفید یا زرد برای حلقه مرسوم‌تر است اما اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید می‌توانید فلزات دیگر را انتخاب کنید.

باید اندازه ی دستتان را حتما مد نظر داشته باشید؛ اکثر خانمها نسبت به قد و اندامشان، دستهای کوچکی دارند. بنابراین بسیار مهم است که تناسب بین اندازه ی دست و انگشترتان را رعایت کنید. مطمئناً شما انگشتری نمی خواهید که دستتان را قورت دهد! همانطور که اندازه ی دست برای انتخاب یک انگشتر مهم است، طول انگشتان نیز به همین اندازه مهم و قابل توجه هستند؛ انگشتر به منظور پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است. باید انگشتری انتخاب کنید که مفصل انگشت در آن آزاد باشد و به راحتی بتواند حرکت کند.

زیبایی و درخشندگی، کمیابی و با دوام بودن؛ سنگ برلیان که گونه ای از الماس است از نظر درخشش و دوام بالاتر از دیگر سنگ هاست و از آنجایی که مدیریت خوبی از ابتدای اکتشاف روی آن انجام شده بازار عرضه و تقاضای خوبی هم دارد اما سنگ های زمرد و یاقوت کبود کمیاب تر هستند و کیفیت بالای آن ها ارزش زیادی دارد و باعث گران بها شدن روزافزون آن ها می شود اما تشخیص مرغوب بودن تمامی سنگ ها از عهده افراد عادی خارج است. برای مثال ممکن است شما انگشتر برلیانی بخرید که فروشنده مبلغ زیادی بابت سنگ کار شده روی آن بگیرد اما هنگام فروش متوجه شوید که برلیان به کار رفته در انگشتر به دلیل تراش بد و داشتن ناخالصی و… نامرغوب بوده و ارزش پول پرداختی شما را نداشته است.

دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

  • امیر امیر

عنوان: مواردی اساسی که باید پس از مهاجرت به کانادا بدانید

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

ایالات متحدهٔ آمریکا (United States of America به اختصار: USA) کشوری در آمریکای شمالی، و به پایتختی شهر واشنگتن DCاست. آمریکا سومین کشور پرجمعیت و چهارمین کشور وسیع جهان است، و از نظر نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود. این کشور با نام‌های دیگری مثل ایالات متحدهٔ امریکا، (اِمریکا یا آمریکا) ایالات متحده، اتازونی (برگرفته از واژهٔ فرانسوی États-Unis، به معنای ایالت‌های متحد) و ینگه دنیا نیز خوانده می‌شود.

 کشور آمریکا از شرق با اقیانوس اطلس، در غرب با اقیانوس آرام، از شمال با کشور کانادا، و از جنوب با مکزیک مرز مشترک دارد. این کشور از راه پایگاه دریایی گوانتانامو نیز مرز مشترک اندکی با کوبا دارد. آمریکا همچنین از طریق آلاسکا با روسیه مرز آبی دارد. علاوه این، مجموعه‌ای از جزیره‌ها، ناحیه‌ها، و مناطق متعلق به آمریکا در سراسر جهان پراکنده‌اند. مناطق جغرافیایی و فرهنگی ایالات متحدهٔ آمریکا عبارت‌اند از: نیوانگلند، ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس، ایالت‌های جنوب، ایالت‌های غرب میانه (میدوست)، ایالت‌های جنوب غربی آمریکا و ایالت‌های غرب.

ایالات متحدهٔ آمریکا از شمال با کشور کانادا، و در جنوب با کشور مکزیک مرز خاکی دارد. این کشور در شمال غرب قارهٔ آمریکا و سواحل آلاسکا نیز با روسیه مرزهای مشترک آبی دارد. ۴۸ ایالت به هم پیوسته که خاک اصلی آمریکا را تشکیل می‌دهند، از شرق و جنوب شرقی به اقیانوس اطلس و خلیج مکزیک، و از غرب به اقیانوس آرام منتهی می‌شوند. ایالت آلاسکا نیز از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از غرب به تنگهٔ برینگ، و از جنوب غربی به اقیانوس آرام ختم می‌شود. مجمع‌الجزایر هاوایی هم در جنوب غرب خاک اصلی آمریکا و در اقیانوس آرام واقع شده‌اند.

کشور ایالات متحدهٔ آمریکا در مجموع ۹٬۸۲۶٬۶۳۰ کیلومتر مربع وسعت دارد که البته ۴۷۰ هزار کیلومتر آنرا جزایر پراکنده و تحت قلمرو آمریکا در اقیانوس آرام و دریای کارائیب تشکیل می‌دهند.نظام حکومتی آمریکا در چارچوب قانون اساسی، و بر اساس سیستم جمهوری فدرال بنا شده‌است. این کشور در سال ۱۷۷۶ میلادی (۱۱۵۵ ه.خ.)، در پی اعلام استقلال و اتحاد ۱۳ مستعمرهٔ سابق بریتانیا به وجود آمد.

ایالات متحده آمریکا بخاطر دور بودن از جنگ جهانی دوم, قدرت اثرگذاری خود در جهان را گسترش داد. آمریکا به عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل شده است و از پایه گذاران پیمان نظامی ناتو می باشد. و پس از فروپاشی شوروی و پایان جنگ سرد به عنوان یک ابرقدرت منحصر به فرد درآمد. شهروند ایالات متحدهٔ آمریکا را معمولاً «آمریکایی» می‌نامند.

جمعیت آمریکا بر اساس برآورد سال ۲۰۰۹ ادارهٔ آمار آمریکا در حدود ۳۰۶٬۲۱۵٬۸۸۶ نفر تقریب زده شده است. نرخ رشد جمعیت آمریکا، در حدود ۰٫۹۷۵٪ است.
راه های اقامت آمریکا
اقامت از طریق سرمایه گذاری :

سرمایه گذاران می توانند با حداقل مبلغ 650.000 دلار برای سرمایه گذاری ایالات متحده آمریکا اقدام نمایند مدت زمان اخذ گرین کارت 2 تا 3 ماه کاری میباشد و اقامت اولیه موقت 5 ساله و اقامت بعدی را می توان دائم کرد.

مبلغ سرمایه متقاضی در یکی از شرکتها یا موسسه های معتبـر آمریکایی با تضمین دولت فدرال گذاشته خواهد شد که تا 5 سال شما قابل برداشت و سودی دریافت نخواهید کرد اما در این مدت می توانید به عنوان یک شهروند از سایر مزایا برخوردار شوید شما نیازی نیست که در این مدت نگران پول خود باشید چون درصورت ورشکستی شرکتی که شما سرمایه گذاری نموده اید سرمایه شما از طریق خود دولت فدرال پرداخت خواهد شد.

آیا میتوانیم بعد از رفتن به آمریکا برای اعضای خانواده اقدام نمائیم؟

شما هم ابتدای کار می توانید این کار را انجام دهید و هم بعد از ورود به خاک آمریکا امـا نکته بسیار مهــم این است که برای فرزندان بالای 18 سال به هیچ عنوان قادر به اقدام به گرفتن اقامت و یا ویزا برای آمریکا نخواهید شد مگـر با روشهای دیگر مثل تحصیل و غیره .

بعضی از متقاضیان با بی اعتنایی به این مهم بدون مشاوره اقدام به سرمایه گذاری نموده ولی بعد از اتمام مراحل کار نمی توانند فرزندان بالای 18 سال خود را به آمریکا ببرنند برای فرزند پسر و یا غیره هیچ تفاوتی ندارد.
اقامت از طریق مدارک معتبر تحصیلی و سوابق :

مدارک معتبر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به خصوص در رشته های غیـر پزشکی می توانند در مدت زمان 2 سال تا 2 سال و نیم صاحب گرین کارت آمریکا شوند این گرین کارت تا 2 دوره 5 ساله قابل تمدید و بعد از این مدت شما می توانید اقدام به گرفتن اقامت دائم نمائید که درا آن صورت خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. مبلغ اخذ شده در این نوع اقامت 50000 دلار میباشد.

دانشگاههای معتبر در این نوع تقاضا کدامنند :

کل دانشگاههای دولتی که ورودی آن با کنکور سازمان سنجش انجام شده

دانشگاههای دولتی تهران و صنعتی شریف در اولویت هستند

دانشگاه آزاد با مدارک GRE و تافل 85 نیز قابل قبول است

مقاله های جهانی و معتبر اروپا و یا سایر کشورهای معتبر بر روند کاری شما بسیار تاثـیر گذار است

رزومه کاری خوب با حداقل 5 سال سابقه کاری در رشته تحصیلی

تفاوت گرین کارت با اقامت دائم در آمریکا چیست؟

هیچ تفاوت عمده ای با یکدیگـر ندارند تنها تفاوت آشکار سیتیزن یا شهروندی با کسی که گرین کارت دارد در حمایتهای مالی دولت آمریکا می باشد و تفاوت جزئی دیگر در این است که شما در این مدت نمیتوانید برای دوستان یا خویشاوندان خود درخواست روادید نمائید به جز این دو مورد بقیه موارد بسیار جزئی بوده و در حوصله این سایت خارج است.
اقامت از طریق ازدواج

هر فردی میتواند با ازدواج کردن با یک شخص امریکایی ویا کسی که گرین کارت دارد، اقامت امریکا را به تابعیت از همسرش داشته باشد. اما این کار مستلزم هزینه کردن مبلغی بالغ بر 90 میلیون تومان است و زمانی حدود 2 الی 3 سال به طول خواهد انجامید.
اقامت از طریق مدرک

با تمام این اوصاف، از نظر ما هرشخصی با هر شرایطی قادر به گرفتن اقامت آمریکا می باشد. شما می توانید با استفاده از یک سری مدارک معتبر که نشان دهنده جایگاه شما در جامعه میباشد، اجازه اقامت خود را بگیرید. گرفتن اجازه اقامت چیزی حدود 7 الی 8 ماه زمان میبرد و بعد از آن شما گرین کارت خواهید داشت.

مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت دائم این کشور ، به غیراز روش های موجود مثل پناهندگی سیاسی،اجتماعی، دینی و …..از طریق خانوادگی نیز امکان پذیر شده است. دولت آمریکا از دو قانون بسیار مهم و قابل توجه در امورمهاجرتی بهره می برد.

1)دولت آمریکا جزء محدود کشور هایی است که مخالف اخراج اتباع خارجی از این کشور است. بطوریکه حتی در صورتی که فرد به شکل غیر قانونی وارد کشور شده باشد دولت به هیچ عنوان حق اخراج کردن وی را از خاک آمریکا ندارد. بسیاری از افراد که از آمریکا و گرفتن اقامت به عنوان هدف نهایی خود یاد می کنند ،تصمیم می گیرند به هرشکل ممکن وارد این کشور شوند واز راههایی نظیر آنچه گفته شد اقدام به اخذ پناهندگی آمریکا ودر نتیجه گرین کارت آمریکا می کنند.

این دسته از مهاجرین از ویزا دانشجویی، سرمایه گذاری ،توریستی و… وارد خاک آمریکا شده و پس از آن اقدام به تغییر روند مهاجرتی خود در آمریکا می کنند.

نکته قابل توجه این مطلب است که این دسته از افراد اگر قبل از اخذ اقامت دائم و گرین کارت آمریکا ،از خاک این کشور خارج شوند،حق بازگشت به این کشور را نخواهند داشت.

2)علاوه بر قانون اول ، دولت آمریکا قانون مهاجرتی بسیار کار آمدی را جهت گرد هم آوردن خانواده ها مصوب کرده است که بسیاری از هم وطنان ما ،با استفاده از این قانون توانستند گرین کارت امریکا را بگیرند.

بر اساس این قانون ،فردی که به عنوان شهروند (Citizen)آمریکا محسوب می شود، می تواند افراد درجه یک فامیل خود را جهت دریافت اقامت دائم (گرین کارت امریکا)به ادامه مهاجرت آمریکا معرفی کند. مدت زمان مورد نیاز جهت اقدام براساس این قانون برای:

الف)همسر وفرزندان زیر 21 سال به محض اخذ شهروندی

ب) برای پدر ومادر حدود 3 سال

ج)برای خواهر و برادر حدود8سال

د)برای فرزندان بالای 21 سال حدود 3 تا 4 سال است.

بطور مثال اگر یک فرد ایرانی با یک آمریکایی ازدواج کند ،خود فرد گرین کارت را بصورت همزمان دریافت می کند واین شخص هم چنین می تواند اعضای خانواده خود را پس از چند سال (نظیر آنچه گفته شد)به آمریکا بیاورد.

3)قانون سوم دولت آمریکا که هر ساله حدود 10000 نفر را به صورت اتفاقی و با قرعه کشی از بین درخواست کنندگان موفق به دریافت گرین کارت آمریکا می نماید، طرح لاتاری می باشد. آمریکا هر ساله تعداد زیادی فرصت برای افراد (مخصوصا ساکنین کشور های جهان سوم)به روش گرین کارت از طریق لاتاری ،فراهم می سازد.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.

  • امیر امیر

 عنوان: ترفندهایی درباره جراحی بینی استخوانی

این مقاله نکات طلایی درباره ی پروتز را بیان می کند.

جراحی بینی یک عمل جراحی زیبایی بسیار پرطرفدار به شمار می رود و نکات طلایی مربوط به عمل زیبایی بینی به شما در تصمیم گیری درست در زمینه عمل زیبایی بینی کمک میکند. جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند. بنابراین اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید و تغییری اساسی در ظاهر خود به وجود آورید، پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی توصیه های زیر را جدی بگیرید.

در روش رینو پلاستی مدرن(جراحی بینی) که به آن اصطلاحا روش غیر مخرب می گویند سعی می شود که کمترین میزان ممکن از غضروف های بینی برداشته شود در عوض با تکنیک های خاص ( Non destructive ) بخیه زدن در نقاط کلیدی غضروف ها ، تغیر شکل مطلوب در ظاهر بینی ایجاد می شود بدین ترتیب نه ساختاردریچه های تنفسی بینی مختل می شود و نه استحکام ساختمان بینی دچار خطر می شود درضمن بر خلاف رینو پلاستی کلاسیک (رینو پلاستی بسته) که غالبا در طی آن دستیابی به غضروف ها و استخوان ها از داخل بینی و با بریدن مخاط انجام می گرفت دررینو پلاستی مدرن با بلند کردن پوشش پوستی از روی اسکلت بندی ، تمامی تکنیک ها مستقیم انجام گرفته و بدین ترتیب عوارض ناشی از اشتباه ارزیابی در حین عمل جراحی بینی کاهش می یابد درضمن چون مخاط بینی بریده نمی شود چسبندگی داخل بینی نیز در این روش بروز نمی کند. مزیت دیگر رینو پلاستی باز ، افزایش امکان مانور های تکنیکی است بنابر این جراحی بینی در صورتی که با تبعیت از اصول علمی جدید و با دقت انجام گیرد ، به هیچ وجه عمل خطر ناک و پر عارضه نخواهد بود.


پس از عمل جراحی پلاستیک بینی رعایت چه نکاتی ضروری است؟

- در 24 ساعت اول پس از عمل بهتر است در جهت کاهش تورم دور چشم از کیسه یخ بر روی چشم ها استفاده شود.
- در طی چند هفته پس از عمل برای بهتر شدن تنفس می توان روزانه در چند نوبت با محلول سرم نمکی، داخل بینی را شستشو داد.
- تا دو هفته پس از عمل سعی شود از تخلیه ترشحات بینی با فشار خودداری شود.
- رفتن به مسافرت بعد از 5 تا 7 روز بعد از عمل بلا مانع است.
- در هفته های اول پس از عمل لازم است از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری شود.
- در طی روزهای اول پس از عمل از هر گونه ضربه به بینی باید پرهیز شود. به عنوان مثال در هنگام خواب باید طاق باز خوابید.
- در هنگام خوابیدن سعی شود نیم تنه بالاتر از پاها قرار گیرد تا ورم کمتری در ناحیه صورت ایجاد شود.
- در هفته های اول پس از عمل لازم است از فعالیت های بدنی شدید و ورزش های سنگین اجتناب شود. - از خوردن غذاهایی که به جویدن طولانی نیاز دارند در هفته های اول باید پرهیز شود.
- در هفته اول پس از عمل سعی شود عطسه با دهان باز انجام شود و از حرکات شدید صورت در هنگام خنده و نیز از گریه اجتناب شود.
- می توان با استفاده از مسواک نرم دندان ها را مسواک کرد به شرطی که از دستکاری لب بالا اجتناب شود.
- شستن صورت یا حمام کردن به شرطی که پانسمان روی بینی خیس نشود بلامانع است.
- در صورتی که با استفاده از چسب ضد حساسیت عینک به پیشانی متصل شود، از همان روز اول می توان از عینک استفاده نمود.
- استفاده از لنزهای تماسی چشم و مواد آرایشی روز بعد از عمل بلامانع است.

در این مقاله اشاره ای به عمل زیبایی شده است.

  • امیر امیر

عنوان: طراحی چیدمان داخلی خاص و زیبا

این مقاله درباره ی طراحی دکوراسیون می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن بسیار اهمیت دارد و بهتر است برای طراحی داخلی منزل از طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا بهره گرفت.در طراحی دکوراسیون کامل خانه, ایده های متنوعی جهت طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد. فاکتورهای مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود که چیدمان وسایل, انتخاب رنگ های متناسب با یکدیگر و … از جمله آن ها می باشند. در این مطلب ایده های مدرن و شیک از دکوراسیون داخلی لوکس را بررسی می کنیم. امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی لوکس از فاکتورهای زیادی استفاده می شود. نورپردازی, هماهنگی و تناسب رنگ وسایل با رنگ منزل و نحوه چیدمان آن ها از جمله این فاکتورها می باشند. علاوه بر موارد بیان شده, طراحی دکوراسیون داخلی باید با توجه به فضای آن صورت گیرد.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی, نورپردازی است. نورپردازی علاوه بر جذاب کردن فضای منزل, سبب روشنی و جلوه بخشیدن به اشیاء می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون داخلی لوکس با استفاده از نور پردازی را نشان می دهد.
یک پالت رنگ ساده اما غنی به سادگی می تواند فضای دکواسیون شما را منحصر به فرد کند، اگر دوست دارید دکوراسیونی به سبک شاهزاده ها داشته باشید پیشنهاد من به شما انتخاب رنگ های اعیانی است که به خوبی می توانید با آنها دکوراسیون لوکس و کم هزینه داشته باشید.

برای داشتن یک دکوراسیون لوکس نیازی به خرید یک چلچراغ اعیانی ندارید! کافی است یک نورپردازی ایده آل داشته باشید و آن را با یک آباژور و لوستر خاص ترکیب کنید تا ظاهری محسور کننده به فضای شما ببخشد!

از دیگر فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن, تناسب رنگ ها می باشد. تناسب رنگ سطوح و دیوارها با وسایل می تواند جلوه زیبایی به فضای داخلی خانه ببخشد. دیوارها و سطوح با رنگ ها و شکل های مختلفی طراحی می شوند.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون اتاق خواب  شده است.

  • امیر امیر

عنوان: چینش خیلی ویژه دکور اداری 

این مقاله درباره ی کابینت فلزی می باشد.

  

طراحی بسیار زیبای خانه عروستزیین خانه عروس یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توان انجام داد. چیدمان مبلمان هایی با طراحی های خاص و رنگ های ملایم در خانه نوعروسان ، که معمولا خانه هایی با متراژ های کم هستند حس خوبی به انسان می دهد. معمولا در خانه نوعروسان می توان رنگ های ملایم و آرامش بخش را مشاهده کرد که به فضا حسی دل چسب می بخشند، همچنین نو عروسان سعی  می کنند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هایشان از مبلمان هایی با طرح های خلاقانه و متفاوت استفاده کنند و همین امر باعث جذابیت دکوراسیون فضاهای داخلی خانه نوعروسان می شود. با ما همراه باشید تا در کنار هم نمونه هایی از این طراحی های داخلی جذاب را بررسی کنیم.

در خانه های کوچک نو عروس ها عموما با وسایل تزئینی ظریفی روبرو می شویم که زیبایی خاصی را به دکوراسیون خانه بخشیده اند این وسایل شامل میزهای کوچک چوبی هستند که اغلب در زیر پنجره ها و گوشه های دنج برای قرار دادن برخی وسایل مثل کتابی که هر روز خوانده می شود، و یا گذاشتن روزنامه ها و لیوان های چای بعد از ظهر، استفاده می شوند. این میز ها حس خوبی را به فضا القا می کنند. برای تزیین خانه های عروس می توانید از رنگ های ملایمی مثل صورتی برای دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید. این رنگ لطافت خاصی را به فضا می بخشد و حس  آرامش را منتقل می کند و زندگی کردن در فضایی که رنگ غالب آن صورتی ملایم است حس رمانتیک تری دارد. رنگ صورتی را می توانید به روی کوسن ها اعمال کنید یا این که از پارچه های حریر با رنگ های صورتی ملایم برای پرده ها استفاده کنید.

گوشه های دنج، فضایی برای آرامش در خانه نو عروسان زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند حتما حرف های زیادی برای گفتن به یکدیگر دارند و چه جایی بهتر از یک گوشه ی دنج برای حرف زدن. در خانه های نقلی نو عروس ها حتما گوشه هایی دنج برای گذاشتن دو صندلی چوبی و میزی تزیین شده با یک گلدان پر از گل های رنگارنگ برای گذراندن یک بعد از ظهر خوب و خوردن یک عصرانه دلچسب پیدا می شود. مبلمان های چوبی به دلیل حس طبیعی ای که دارند بسیار برای این گوشه های دنج مناسب می باشند.


پارچه های گل گلی برای مبلمان خانه نو عروس ها معمولا در خانه نو عروس ها مبلمان هایی با پارچه های متفاوت پیدا می شود. مبلمان هایی با پارچه های گلدار که کاملا دکوراسیون داخلی خانه را تحت تاثیر قرار داده و وجودشان شادابی و نشاط خاصی را به فضا می بخشد. این مبلمان ها که معمولا به صورت تکی و شاخص در فضاهای داخلی به کار برده می شوند، می توانند حس استقلال فردی را هنگامی که می خواهید کتابی را مطالعه کنید یا زمانی را به خود اختصاص دهید به کار بیاید.

خانه نو عروس و لوازم تزئینی متفاوت هر نو عروسی می خواهد که خانه ای متفاوت داشته باشد و از این رو از وسایل و لوازم تزئینی متفاوت تری نسبت به دیگران برای خانه خود استفاده می کند. هم چنین استفاده از رنگ های خاص مختص است. این تفاوت ها را می تواند در رومیزی های اغلب سنتی یا صندلی هایی که یکی در میان پارچه هایی متفاوت دارند دید.


دکوراسیون داخلی خانه های نقلی نو عروس ها در خانه های نقلی امروزی ، استفاده مناسب از هر فضا بسیار مهم است. حتی در یک خانه نقلی و کوچک نیز می توان احساس راحتی و آرامش یک خانه بزرگ را داشت ولی برای این کار باید به محصوریت هر فضا توجه کرد. به طور مثال در خانه کوچک یک نو عروس می توان جایی را برای گذاشتن یک میز غذاخوری پیدا کرد و آن را با استفاده از پرده هایی هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه از دیگر فضاها جدا کرد. بهترین جا برای قرار گیری میز غذاخوری، کنار پنجره ها است تا بتوان دید و منظر مناسبی داشت.


حس صمیمانه نشیمن ها در خانه نو عروس ها یکی از فضاهایی که درخانه هر نو عروسی بسیار به چشم می آید، فضای اتاق نشیمن است که معمولا دارای نورپردازی های خاص است. فضای اتاق نشیمن در خانه نو عروس ها معمولا با ترکیب رنگی قرمز و قهوه ای و نور کم تزیین می شوند و حس صمیمانه تر و دوستانه تری دارند.

 در این مقاله در مورد طراحی دکوراسیون اشاره ای شده است.

  • امیر امیر

عنوان: شیوه هایی برای افزایش زیبایی  و جذابیت با بازسازی مو

این مقاله در مورد عمل بینی می باشد.

جراحی زیبایی از جمله پر مخاطب ترین جراحی ها به شمار میروند و انواع مختلفی دارند . شاید این روزها شما نیز تصمیم به انجام جراحی زیبایی گرفته اید پس بهتر است با انواع متنوع جراحی زیبایی آشنا شوید.
تب زیبایی های تصنعی معضلی است که اپیدمی آن خانم های ایرانی به خصوص قشر مرفه تر را فرا گرفته. از این رو برآن شدیم اطلاعات مختصری درباره انواع جراحی های زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

عمل جراحی زیبایی پلک ها
از نظر زیباشناسی ، چشمها مهمترین جزء صورت هستند . چشمها نشاندهندهً سن فرد ومنعکس کننده حالت هیجانی و خلقی وی هستند و متاسفانه چشمها و پلکها زودتر از سایر اجزای بدن علائم پیری را نشان میدهند .

 عمل جراحی پلاستیک پلکها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده میشود . برای برداشتن پف پلکها ، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است هرچند که ممکن است مقداری از چین و چروکهای سطحی پلک را نیزکمتر نماید . باید توجه داشت که با این عمل سیاهی دور چشمها برطرف نمیشود و همچنین این عمل کمکی به کسانی که تورم پلکهایشان بدلیل بیماریهای متابولیکی است نمیکند ( مثل تورم پلک ناشی از پرکاری تیروئید ) . در این عمل میتوان پلکهای فوقانی و تحتانی رابطور مجزا یا همزمان مورد عمل قرار داد .

لیفت ابرو و پیشانی

با افزایش سن و در اثر استرسهای مداوم زندگی علائم پیری به تدریج در صورت ظاهر میشوند. این علائم در یک سوم فوقانی صورت که شامل پلکها ، ابروو و پیشانی است زودتر از سایر قسمت های صورت بروز پیدا میکنند . ظهور این علائم در یک سوم فوقانی صورت به شکل پیدایش چین و چروک پیشانی ، افتادگی ابروها و افتادگی پلک ها است که بیشتر از جنبه زیبایی قابل توجه است اما در مواردی که افتادگی ابرو وپلک ها زیاد باشد می تواند فیلد بینائی را نیز محدود نماید .

اعمال جراحی متعددی برای بالا بردن ابرو و پیشانی و برای برطرف کردن نگرانیهای فوق الذکر طراحی شده اند . البته با تزریق بوتوکس یا dysport میتوان بدون جراحی و به طور موقت چین و چروک های پیشانی را برطرف کرد، ضمن اینکه این کار باعث بالارفتن گوشه های ابروها نیز می شود . کشیدن پوست صورت

این روش جراحی، برای جوان‌تر شدن و نرم‌تر شدن پوست صورت استفاده می شود.با ایجاد برش در طراف گوش، پوست اضافی صورت برداشته می شود و عضلات صورت دستکاری می شوند تا سفت گردند.

به ندرت، خطراتی همچون عفونت و آسیب به بافت های زیرین ممکن است پیش آید.این روش جراحی دارای برگشت کمتری نسبت به تزریق بوتاکس و یا لیزردرمانی است.

 
لیزر پوست

لیزر پوست با استفاده از پرتوهای شدید و تبخیر سطحی، سلول های پوست را از بین می برند.همانطور که لایه های بیرونی پوست برداشته می شود، چین وچروک و لکه های پوستی ناپدید می شوند.

روش لیزر برای پوست هایی که در اثر نور آفتاب آسیب دیده اند و جای آکنه موثر است. بیشتر مردان و تعدادی از زنان دچار درجات مختلفی از کاهش مو می باشند. معمولا موهای ضخیم در اطراف و پشت سر باقی می مانند. جراح برای کاشت مو، مقدار کمی از این موها را به قسمت های طاس و کم مو، انتقال می دهد.

   در این مقاله نکاتی در مورد کاشت مو گفته شده است.

  • امیر امیر

عنوان: روشهای انتخاب خاص ترین مبلمان در جینش خانه

این مقاله درمورد انتخاب بهترین و زیباترین مبل می باشد.

استفاده از شیوه های جدید برای طراحی فضای داخلی منزل سبب ایجاد تنوع و زیبایی خاصی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل میشود و یک دکوراسیون داخلی مدرن و امروزی برای ما بوجود می آورد.خانه های لوکس همیشه منبع خوبی برای الهام گیری در طراحی داخلی هستند اگر دنبال استایل های جدید طراحی هستید یا تنها به وسایل مطابق با مد روز علاقه دارید، مشاهده و آشنایی با معماری داخلی آپارتمان لوکس می تواند بهترین مدل ها در اختیارتان قرار بدهد. دکوراسیون داخلی چنین آپارتمان های خاصی، همیشه حتی به میزان کم از ایده های طراحی با بودجه کم و پایین نیز بهره می برند. به معنی دیگر وقتی در مورد آپارتمان لوکس صحبت می کینم لزوما تمامی گوشه و کنارهای چنین خانه هایی با وسایل گران قیمت و پیچیده پر نشده است و همیشه فضاهایی با دکوراسیون ساده و ارزان اما زیبا وجود دارند.

گچبری کلاسیک برای دکوراسیون شاهانه یکی از مواردی است که به خوبی می تواند چهره ی دکوراسیون شما را دگرگون کند، این گچبری را علاوه بر سقف می توانید به عنوان قاب آینه ها و یا شومینه ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به دکوراسیون خود ببخشید.

وقتی کوسن را به مبلمان خود اضافه کرده اید با یک ترفند ساده می توانید ظاهر لوکس آن را چندین برابر کنید، کافی است برای آن پارچه های مخملی یا پارچه های ساتن با رنگ های لوکس و شاهانه انتخاب کنید تا ظاهر دکوراسیونتان منحصر به فرد تر شود.

یکی از ابتکاراتی که می تواند فضای شما را مدرن تر کند، ست کردن رنگ یکی از دیوارها با مبلمان یا پرده است و یا حتی می توانید پس از رنگ کردن فضا یکی از دیوارها را با سبکی هنری بیارایید. استفاده از عناصر همرنگ، هم بافت یا هم طرح، جذابیت و تنوع خاصی به اتاق ها می دهد

مبلمان یکی از موارد مهم در تغییر اتاق شماست. لازم نیست حتما از مبلمان گرانقیمت استفاده کنید یا حتی آن‌ها را عوض کنید. بلکه می‌توانید از روش‌های دیگر مثلا تغییر چیدمان یا تعویض رویه استفاده کنید. مبلمان و قطعات اصلی دکوراسیون خانه را در یک سبک خریداری کنید. انتخاب یک مبلمان زیبا و چیدمان مناسب آن می تواند نقش مهمی در زیبایی و جلوه اتاق نشیمن منزل شما داشته باشد. در هنگام انتخاب مبلمان بایستی تناسب آن با دکوراسیون خانه و همچنین راحتی آن در نظر گرفته شود. استفاده از مبلمان ساده فضای اتاق را مدرن تر می کند.

تعجب نکنید! گاهی با برجسته کردن یک عنصر همیشگی در فضای داخلی می توانید چهره ی دکوراسیون خود را زیر رو کنید و زیبایی خاصی با کمترین هزینه به فضای داخلیتان ببخشید.

یکی از لوازمی که در اکثر خانه های لوکس قرار دارد ویترین هایی پر از ظروف کریستالی است! اما من نمی خواهم به شما پیشنهاد یک ویترین کنده کاری شده و با ظروف کریستالی آلمانی را بدهم! بلکه پیشنهادم به شما این است که از فرو رفتگی های دیوار خود استفاده کنید و یک ویترین خودتان بسازید! کافی است چند طبقه قرار دهید و روی آن را با ظروف کریستالی ساده و وطنی پر کنید!

یکی از راه های زیباتر به نظر رسیدن منزل در طراحی دکوراسیون استفاده از کاغذ دیواری می باشد.

  • امیر امیر