طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

محل های و توریستی زیبایی که درجاهای مختلف دنیا وجوددارد

محل های توریستی کشور اتریش

کلیسای جامع ناحیه وین درکشور اتریش توسط رودولف چهارم برروی ویرانه های دو کلیسای قدیمی تر بناشده است. نقشه این کلیسا همانند کلیسای bishop در Passau است. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است. همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.

  • امیر امیر

 مسئولیت های ساق دوش در جشن عروسی

 کارهای ساقدوش در مراسم حنابندان :انتخاب ساقدوش

برای عروس و شاداماد از توصیه های می باشد که باید در گرفتن مراسم حنابندان به آن تمرکز کرد.

 برای اینکه ساقدوش عروس یا ساقدوش شاداماد باشید می باید با مسئولیت های

ساقدوش در جشن حنابندان آشنایی داشته باشید. کلمه ی ساق دوش ریشه درتاریخ مردم آذربایجان ایران دارد و عموما واژه ی سولدوش نیز با امده . ساقدوش و سولدوش دو مردی هستند

که رابطه ی خویشاوندی نزدیکی ( مثل برادر ) نسبت به داماد دارند و در مراسم عروسی سمت راست و چپ او ایستاده و او را در طول مراسم عروسی همراهی می کنند . اما در فرهنگ غربی این موضوع کمی متفاوت است و عروس ها هم ساقدوش دارند که قوانین خاصی برای این موضوع باید رعایت شود . اگر دوست دارید ساقدوش عروس داشته باشید باید بدانید که معمولا دختر خانم ها و آقا پسرهایی که مجرد باشند می توانند ساقدوش عروس و داماد شوند . در ادامه به تعدادی از وظایف و خط قرمز های همراهان ساقدوش ها خواهیم پرداخت.


کادو فراموش نشود

حتی اگر به عنوان همراه ساقدوش نیز وارد مهمانی می شوید باز هم مهمان هستید و عروس داماد برای بودن شما در مراسم هزینه کرده اند. پس بهتر است این هزینه و امکان حضور را با هدیه ای و یا سبد گلی پاسخ دهید.

 

گوشی خود را سایلنت کنید

به عنوان همراه ساقدوش معمولا در قسمت های مهم عروسی نیز حضور دارید . پس دقت کنید که در طی مراسم هایی مانند عقد گوشی خود را سایلنت نمایید. صدای پیامک و یا حتی صحبت کردن شما نسبت به دیگر مهمانها زشتتر دیده می شود.

 

به هیچ وجه به عروس درباره مشکلات به وجود آمده چیزی نگویید.

عروس در روز های آخر و به خصوص در روز عروسی با لیستی بلند بالا از مسائل و کارهایی که باید انجام دهد روبروست و مشکلاتی از قبیل لباس های ساقدوش ها و نبودن یکی از آنها سر موقع مسائلی است که خودتان باید حل کنید و به خاطر داشته باشید که باید تحت هر شرایطی حل شوند

 

تحت هر شرایطی باید خوش اخلاق و پر انرژی باشید.

یکی از مهمترین وظایف شما ایجاد فضایی دوستانه و آرام برای عروس است بنابراین هرگونه مشکل، بداخلاقی، ناراحتی و یا درگیری را باید از دید عروس مخفی نگه دارید و از برخورد تند عروس ناراحت نشوید.

با توجه به فشارهای روز عروسی حتی بین صمیمی ترین دوستان که سالهاست با یکدیگر بحث و جدل نداشته اند ممکن است اختلافی به وجود آید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که حرفها را جدی نگرفته و آنها را شخصی برداشت نکنید.

 

  • امیر امیر

تکنیک های جالب پتینه برای تحول دکوراسیون اتاق

توصیه های باحال پتینه برای تغییر دکوراسیون دیوار:


لازم نیست حتما شما حرفه‌ای باشید. با فهمیدن چند تکنیک اسان قادرید طراحی دکوراسیون عالی برای دیوار تان بسازید.

دیوارهاازجمله موثرترین بخش‌های طراحی خانهند. چرا که رنگ آنها اثر بسزایی در ظاهر خانه و روحیه ساکنان آن ایفا می‌کند. بااین حال آسیب‌پذیرترین سطوح منزل نیز به شمار می ایند زیرا نصب دیوارکوب‌ها پرده‌های زینتی برخورد ابزار منزل باعث صدمه دیدن آنها می‌شود.

لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید. با آموختن چند تکنیک ساده می‌توانید این عیوب را رفع کنید. علاوه بر این گاهی هم پیش می‌آید که احساس می‌کنید دکوراسیون منزلتان برایتان تکراری شده و حالت یکنواختی پیدا کرده است. در این صورت نیازی نیست متحمل هزینه‌های زیاد شوید و وسایل خانه‌تان را تعویض کنید. حتی با رنگ کردن دیوارها به تنهایی می‌توانید تغییرات باور نکردنی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید.

1 - تکنیک پتینه با اسفنج :
این تکنیک یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین روش‌های ایجاد طرح روی دیوارهاست. ابتدا زمینه دیوار را رنگ‌آمیزی کنید و سپس یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کرده و به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید. توجه داشته باشید که ابتدا اضافه‌های رنگ را توسط روزنامه بگیرید و سپس اقدام به رنگ‌آمیزی کنید.

2 - تکنیک پتینه با پارچه :
این شیوه نسبت به روش اسفنج، وقت بیشتری از شما می‌گیرد. برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. سپس به حالت ضربه‌ای روی دیوار بزنید.
البته جور دیگری هم می‌توانید از تکنیک پارچه استفاده کنید. به این ترتیب که مستطیلی به عرض 15 سانتی‌متر و طول 20 سانتی‌متر از پارچه‌ای ببرید. در حالی که با دست 2 سر پارچه را گرفته‌اید آنها را خلاف جهت هم بپیچانید. لوله پارچه را به رنگ آغشته کنید و مانند یک وردنه روی دیوار بکشید. هر بار که پارچه باز شد، این کار را تکرار کنید.

3 -‌ تکنیک بافتدار کردن دیوار در پتینه :
در بافت‌دار کردن دیوار روش‌های مختلفی وجود دارد. از جمله ترکیب پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغنی ساختمان برای بدست آوردن خمیری نسبتا شل تا در بافت دار کردن دیوار استفاده شود. البته می‌توانید مقدار آب و پودر مل را برای رسیدن به غلظت دلخواه تغییر دهید.

4 ‌- تکنیک رنگ‌برداری :
این تکنیک هم توسط پارچه اجرا می‌شود. اما با این تفاوت که این بار پارچه رنگ اضافی روی دیوار را به خود جذب می‌کنند. ابتدا دیوار مورد نظر را آماده کرده و رنگی را با قلم مو به صورت نیمه رقیق بر روی دیوار بکشید. حالا یک دستمال نخی زبر را که به صورت مچاله در آورده‌اید را به دیوار خیس به صورت ضربه‌ای بزنید. به این ترتیب رنگ از روی دیوار برداشته شد و همزمان با انتقال رنگ، نقش مچاله شده پارچه روی دیوار باقی می‌ماند.

5 - تکنیک راه راه کردن دیوار در پتینه :
این روش بیشتر مناسب اتاق‌های خواب است. البته باید توجه داشت که نباید باعث شلوغ به‌نظر رسیدن اتاق شد. برای مثال می‌توان از این روش تنها برای دیوار سمت تختخواب استفاده کرد. ابتدا نقطه وسط دیوار را پیدا کنید سپس 5/7 سانتی‌متر از هر سمت این نقطه به اطراف حرکت کنید. بدین ترتیب اولین نوار 15 سانتی‌متری ایجاد خواهد شد. به همین طریق تمام دیوار را به نوارهای 15 سانتی‌متری تقسیم کنید.
با استفاده از شاقول خطوط را ترسیم کنید یا از نقطه‌چین‌های بزرگ استفاده کنید و تا پایین دیوار بکشید. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامت‌گذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. در نهایت به صورت یکی در میان این قسمت‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. شما می‌توانید الگوهایی را نیز به شکل دایره یا مثلث از مقوا جدا کنید و بین این خطوط قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید داخل این الگو‌ها را رنگ کنید باید طوری آنها را طراحی کنید که وسطشان خالی باشد.
 
در تمام روش‌‌های فوق هم‌خوانی رنگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین، هنگام رنگ کردن نکات زیر را رعایت کنید :
_  در تکنیک رنگ‌برداری سرعت عمل مهم‌ترین مساله است، زیرا ممکن است لایه رنگ به سرعت خشک شود و رنگ‌برداری آن به سرعت انجام گیرد. در این صورت می‌توانید ابزار را به کمی تینر روغنی آغشته کنید و به سطح رنگ بمالید. پس از آن‌که ابزارتان (پارچه، کیسه پلاستیکی و...) به رنگ آغشته شد آن را با ابزار دیگری عوض کنید.

  • امیر امیر

چگونه ازتلفن همراه به طور درست بهرمند شویم


تلفن همراه وسیله می باشد واسه ارسال و گرفتن تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در گستره ی

وسیع جغرافیایی. منظور از تلفن همراه یا تلفن سلولی ابزاری است که برای متصل شدن به مجموعه ت

لفن همراه به کار می‌رود. این ابزار اولین بار توسط کمپانی آمریکایی موتورولا در زمان ۳ آوریل ۱۹۷۳ با جرمی حدود به یک کیلوگرم تولید شد. گوشی نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
شرایط و نحوه ادامه تحصیل:

1-     شرکت در آزمون سراسری دوره کاردانی  آموزشکده های فنی و حرفه ای

2-    شرکت در آزمون علمی کاربردی یا آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی

3-    شرکت در آزمون تغییر رشته یکی از دوره های پیش دانشگاهی به منظور ادامه تحصیل در آزمون سراسری دانشگاههای دولتی و آزاد اسلامی

4-    حضور در آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته پس از فارغ التحصیلی دوره کاردانی

ورود به دانشگاه بدون کنکور ، در صورت احراز رتبه های اول و دوم و سوم در مسابقات علمی کاربردی مرحله کشوری
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
آینده شغلی و بازار کار:

1-     تعمیر تلفن همراه و رومیزی

2-    خرید و فروش تلفن همراه و قطعات جانبی

3-    تعمیرات سخت افزاری

4-    نصب برنامه های نرم افزاری

5-    ارتقاء و بهینه سازی دستگاههای تلفن همراه

6-    طراحی و مونتاژ مدارهای ساده در واحدهای خصوصی (خود اشتغالی )

۷-تعمیر دستگاهها و تجهیزات اداری (فکس و تلفن)

آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
رای تعمیر موبایل باید دوره های مربوطه را گذراند و در کنار آن دانش الکترونیکی را به اندازه کافی افزایش داد. مشکلاتی که برای موبایل ها بوجود می آیند به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند. برای تعمیرات نرم افزاری راههای ساده و سهل الوصولی وجود دارد. برای تعمیرات مربوط به سخت افزار باید کمی جانب احتیاط را رعایت کرد چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیکی دارد. به طور خاص به دلیل پیشرفته شدن تجهیزات موبایل ها کار کردن با آنها هم نیاز به تخصص بیشتری دارد. گاها دیده می شود که وقتی توسط شخصی مبتدی تعمیر سخت افزار انجام می شود برای قسمت دیگری از موبایل مشکل بوجود می آید.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.

  • امیر امیر

جاذبه های و توریستی زیبایی که درگوشاگوش مختلف جهان هستند

مکان های گردشگری کشور اتریش

کلیسای جامع شهر وین درکشور اتریش به دستور رودولف چهارم برروی ویرانه های دو کلیسای کهن تر بناشده است. نقشه این کلیسا مثل کلیسای bishop در Passau است. کل ساختمان بیرونی این کلیسا به رنگ سفید است ولی اکنون به علت آلودگی هوا رنگ آن تیره شده است. همچنین سقف کلیسا که به صورت طرح کاشیکاری و طرح نماد امپراتوری وین که بر روی آن کشیده شده جلوه خاصی به نمای بیرونی ساختمان داده است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches)

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی قرار دارد. این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنر های زیبا در جهان است. این موزه در سال 1891 همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان بنا شد ه و شروع به کار کرد ه است. هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

جازبه های گردشگری اتریش

وین-موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Naturhistorisches Museum) با مساحت 8.700 متر مربع بزگترین موزه در شهر وین می باشد. این موزه دارای یکی از قدیمی ترین کلکسیون ساختگی تاریخ طبیعی می باشد که یکی از موزه های مهم در جهان شناخته می شود. ساختمان این موزه که از لحاظ ساختاری همانند موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches) در وین می باشد به شیوه ای استادانه طراحی شده است که همچنین برای سازگاریش با محیط دائما در حال تغییر می باشد.

  • امیر امیر

هارد تنهاوتنها 1 گرمی تولیدشد

یک کارخانه آسیایی، دیسک حافظه ای را ساخته که جرم آن تنها یک گرم است.

به گزارش نیوز، شرکت سامسونگ هارد 512 گیگابایتی را تولید کرده که جرم آن فقط 1 گرم است. و در حال حاضر ساخت زیاد آن را آغاز کرده است.

به گفته مسئولین شرکت سامسونگ از این هارد می توان برای ذخیره اطلاعات در رایانه های شخصی استفاده کرد و فناوری بکار رفته در آن به گونه ای است که دسترسی به اطلاعات را در سرعت بالایی مهیا می کند و می توان ظرف مدت ۳ ثانیه یک فیلم «فول اچ دی» را دانلود کرد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد در ماه آینده میلادی قرار است سری از SSD با فناوری NVMe که تاخیر پایین تری در دسترسی به اطلاعات دارند را در مدل های ۵۱۲ گیگ، ۲۵۶ گیگ و ۱۲۸ گیگا بایتی به بازار عرضه کند.

 افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در تراشه های الکترونیکی از اهداف شرکت سامسونگ محسوب می شود.

  • امیر امیر

 اسمول ترین دیتا پروژکتور جیبی به بازارآمد

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی و قابل جابجایی دنیا با جرم سیصدوهفت گرم توسط شرکت تایوانی عرضه شد.

به گزارش مهر، ویدئوپروژکتور قابل حمل ZenBeam E۱ با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و طراحی بسیار اسمول خود، سازگاری کلی با تمامی دستگاهها و قابلیت حمل ونقل را برای همه افرادی که نیاز به نمایش تصویر در ابعاد بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

  • امیر امیر

 موس هایی در قالب  هدست به بازار می آیند


یک شرکت اروپایی موس هایی را ساخته است که به مانند گوشی هستند و بجای موس های فعلی به بازار می ایند .

به گفته مهر، بهره مندی از موس همواره برای افرادی که از ان استفاده می کنند بعنوان کاری سخت محسوب می شود اما این بار یک شرکت خارجی   هنس فری   هایی را طراحی کرده که به سیستم ردیاب چشم مجهز هستند و از آن می توان بعنوان موس های نسل جدید بهره برد.

با ورود این موس های هدستی به دنیای فناوری، کار کردن با رایانه ها راحت تر خواهد بود.

این موس هدستی منحصر به فرد GlassOuse نام دارد و به وسیله بلوتوث به رایانه متصل می شود. بر روی آن چند حسگر تعبیه شده است که با تکان دادن سر کاربر، فلش به قسمت های مختلف صفحه حرکت می کند ضمن اینکه یک قسمت پلاستیکی در داخل دهان قرار می گیرد که عمل کلیک کردن را می توان با گاز گرفتن آن قسمت انجام داد.

قیمت این موس هدستی در حدود ۱۵۰ دلار و قرار است از ماه آگوست روانه بازار شود.

  • امیر امیر

هزینه زندگی در استرالیا به چه صورت می باشد

آشنایی هزینه زندگی در استرالیا  به میزان متوسط, دلیلی براین موضوع میشود تا افراد از لحاظ مالی با آمادگی کامل داخل این سرزمین شوید.دولت استرالیا امروزه به عنوان ازجمله سرزمین ها ی پیشرفته و یکه تاز در زمینه اقتصاد معرفی می شود .سیاست های اقتصادی استرالیا باعث قرار گرفتن این کشور در میان 10 کشور برتر دنیا در زمینه اقتصاد شده است. این موضوع نشان دهنده رفاه اقتصادی و اجتماعی خوب این کشور میباشد.سطح بالای رفاه اجتماعی و اقتصادی در کشور استرالیا باعث شده تا هر ساله تعداد بسیاری از متقاضیان مهاجرت برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند.در کشور ما نیز هر ساله تعداد بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا, با مراجعه به دفاتر مهاجرت و یا وکلای مهاجرت به دنبال اخذ اقامت قانونی استرالیا میباشند.یکی از مهمترین دغدغه های این افراد اطلاع پیدا کردن از میزان هزینه های زندگی در استرالیا میباشد.

اگر در فضای مجازی چرخی بزنید متوجه میشوید که در وبسایت های مختلف, هزینه ها و نکات متفاوتی را در مورد لیست هزینه های زندگی در استرالیا ارائه میدهند.اما ما در ادامه مقاله با استفاده و  ترجمه لیست هزینه های ارائه شده از سوی یکی از معتبرترین سایتهای مقایسه هزینه زندگی سعی در راهنمایی شما برای مهاجرت به استرالیا به بهترین نحو را داریم.

هزینه زندگی در استرالیا

یکی از مهمترین عواملی که در میزان هزینه های زندگی در هر جامعه ای تاثیر گذار است, کیفیت زندگی در آن کشور است.هرچندکه معیار های بسیاری برای تعیین کیفیت زندگی در یک جامعه تعیین شده است اما بازهم اندازه گیری این کیفیت کار راحتی نمیباشد.از جمله عوامل اساسی که در میزان رفاه و کیفیت جامعه تاثیر دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • میزان جرم و جنایت در جامعه
  • میزان دسترسی به امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی
  • ثبات سیاسی
  • تامین زیرساخت های زندگی
  • ثبات اقتصادی

در جامعه امروز استرالیا این موارد به صورت کاملا عینی قابل مشاهده است.این موضوع نشان دهنده استاندارد بالای این کشور برای زندگی روزمره میباشد.البته این استانداردها از جمله دلایل اصلی بالا بودن هزینه های زندگی در استرالیا برای مهاجران و دانشجویان میباشد.البته بالا بودن میزان دستمزد در استرالیا باعث شده تا فشاری بر شهروندان و افرادی که مجوز کار در استرالیا را دریافت کرده اند وارد نشود.در ادامه نکات دیگری که باعث افزایش رفاه اجتماعی استرالیا و تبدیل شدن این کشور به عنوان یکی از بهترین کشور های دنیا برای زندگی توضیح داده شده است.

شاخص توسعه انسانی در استرالیا

"شاخص توسعهٔ انسانی یا HDI  ، معیاری نسبی برای سنجش امید به زندگی، سواد، چگونگی و سطح آموزش و به شکل کلی، میزان استانداردهای زندگی در جوامع بشری است. شاخص توسعه انسانی با استفاده از سنجش میزان رفاه به‌ ویژه رفاه در میان کودکان و افراد با سنین پایین برآورد می‌گردد. از این آمارها می‌توان برای سنجش توسعه‌یافتگی کشورها، تاثیر سیاست‌های اقتصادی بر استانداردهای زندگی استفاده کرد. این برآورد برای نخستین بار توسط یک اقتصاددان پاکستانی به نام محبوب الحق و اقتصاددانی هندی به نام آمارتیا سن ابداع شد." این تعریفی است که برای شاخص توسعه و رفاه انسانی از سوی سازمان ملل متحد تعیین شده است.بر اساس این تعریف هرساله لیستی از برترین کشور های جهان از لحاظ رفاه اجتماعی و شاخص توسعه انسانی منتشر میشود.در این لیست همواره کشور استرالیا به عنوان به عنوان یک از 5 کشور برتر دنیا حضور داشته است.اما در آخرین رده بندی در سال 2015 کشور استرالیا با گذشتن از سوئیس و قرار گرفتن در جایگاه دوم این رده بندی, توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کرد.نمره استرالیا در این رده بندی 0.935 بوده است.شاخص توسعه انسانی ارقامی از صفر تا یک را دربر می‌‌‌‌گیرد که هرچه این رقم برای یک کشور بیشتر باشد دلالت بر توسعه یافتگی بیشتر آن کشور در حوزه انسانی دارد.سه رتبه اول این لیست همانند سالهای گذشته, به ترتیب در اختیار نروژ, استرالیا و سوئیس میباشد.در کشور چین,که به عنوان یکی از برترین اقتصاد های دنیا و به عنوان یک کشور پیشرفته شناخته میشود این عدد نزدیک به 0.663 میباشد.این عدد نشان دهنده پایین بودن میزان کیفیت زندگی در چین برای اکثریت مردم میباشد.

  • امیر امیر

راههای آسان برای تغییر گراحی دکوراسیون منزل تان

 آیا زمان تحول خانه تان فرارسیده ؟ با این کارهایی آسان می‌توانید محیطه اتاق تان را در یک چشم به هم زدن دگرگونی دهید و از این دگرگونی نو لذت ببرید ...

1 - بخشی از خانه را رنگ بنفش بزنید.
2 - دور شومینه را با صدف‌های دریایی تزیین کنید.
3 - یک آویز زنگوله‌ای در خانه بگذارید.

4 - هر جا و هرطور که می‌توانید یک اتاق روباز برای خود تهیه کنید.
5 - در تابستان تمام دیوارها را سفید کنید. مثل این می‌ماند که در ابرها غوطه ور هستید.

6 - رنگ اتاق کار خود در خانه را سبز کمرنگ بزنید تا این احساس را که در خانه درختی هستید به شما بدهد.
7 - اتاق خود را فقط تمیز نکنید، هر چیزی که روی هم تلنبار شده بیرون بریزید.

8 - بعضی وقت‌ها ساده‌ترین پنجره‌ها بهترین‌ها هستند.
9 - روکش مبل‌ها را عوض کنید. روی آنها پارچه‌های زیبا بیندازید و حواس تان باشد همیشه تمیز باشند.

10 - تا آنجا که می‌توانید گل و سبزه از باغچه برای اتاق‌هایتان بیاورید.
11 - اتاق خواب تان را با هر رنگ دیگری که دوست دارید رنگ بزنید.

12 - جلوی هر دری که به خانه راه دارد، ‌یک باغچه کوچک – حتی اگر چند گل بیشتر ندارد – درست کنید.
13 - بعضی وقت‌ها اگر وسایل باغبانی به صورت وسایل دکوری درون خانه استفاده شوند، حال و هوای خانه را عوض می‌کنند.

14 - اگر اجزای آرشیتکتی خانه مثل یک تکه دیوار آجری یا سقف چوبی را دوست ندارید، با رنگ سفید آنها را بپوشانید.
15 - آینه‌ها هر جا استفاده شوند، فضای بیشتری به محیط می‌دهند.

  • امیر امیر