طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

عنوان: راه های تهیه لباس عروسی بسیار شیک و مدرن

بسیاری از عروس و داماد ها از مراسم عروسی تنها با عکس هایی که از جشن عروسی خود دارند یاد می کنند و با این عکس ها خاطرات شیرین عروسی خود را زنده میکنند.عکس تنها چیزی است که از مراسم عروسی شما باقی میماند. این جمله را از زبان بسیاری از نوعروس ها میشنویم. پس از گذشت سالها از عروسی شما ، عکسها یادآور خاطرات خوش آن شب رویایی هستند. عکس همیشه برای خود شما ، اقوام نزدیک و حتی کسانی که در جشن شما حضور نداشته اند جذاب است. در آینده فرزندان شما هم عکس عروسی شما را تماشا خواهند کرد. توصیه ما به شما توجه ویژه به مقوله عکس در مراسم عروسیتان میباشد. انتخاب آتلیه عروس و آتلیه عکاسی کار آسانی نیست اما اگر به توصیه های ما و استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه آنقدر هم سخت نخواهد بود.

در وهله اول توجه داشته باشید که کارهای هنری از جمله عکس و میکاپ سلیقه ای میباشد. هر عکاس سبک خاص خودش را دارد و به شکل خاصی عکس میگیرد. پس اولین کار پیدا کردن آتلیه عکس منطبق با سلیقه شماست.بهترین راه ارتباط بین شما و آتلیه عکاسی، متن قرار داد است. در قرار داد تعیین می شود که قرار است دقیقا چه خدماتی دریافت کنید و عکاسان آتلیه چه مسئولیت‌هایی دارند و قرار است شما دقیقا برای چه خدماتی پول بپردازید و اگر کارها آنطور که باید پیش نرفت، چه اتفاقی می افتد.توجه کنید که آتلیه عکاسی چه طور با مشتریان خود قرارداد می‌بندد. به خوبی شرایط و مفاد قرار داد را بخوانید. شما باید از تمامی نکات آن به خوبی آگاه شوید و اگر متوجه قسمتی نمی‌شوید یا برایتان ابهام دارد درباره آن سوال کنید.

در صورتی که می‌بینید مسئولین آتلیه در جواب دادن به سوالات شما مردد هستند و در مورد جزئیات قرار داد صحبتی نمی‌کنند (یا حتی یک نمونه قرارداد به شما ارائه نمی‌دهند) باید بدانید که این یک نشانه ی بزرگ خطر و پرچم قرمز است.قراردادهای بین آتلیه و مشتریان عزیز زیر نظر اتحادیه  عکاسان، فیلمبرداران و لابراتور داران اصفهان بسته خواهند شد و همچنین قابلیت پیگیری از طریق اتحادیه را دارند.

آیا عکاس شما واقعا یک عکاس است؟ یا یک راننده ماشین یا یک دانشجو، که دوربین به دست گرفته و در اوقات غیر کاری خود عکاسی مجالس انجام می‌دهد ؟؟می‌توانید در طول ساعت‌های کاری با عکاس خود تماس بگیرید و از او در این باره سوال کنید!پیشنهاد میشود در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها ، فلاشها ، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید. یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی ، فیلمبرداری مراسم میباشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم ، کیفیت دوربین ها ، کرین و هلی شات میتواند هزینه های شما را بالاتر ببرد. ساخت کلیپ اسپرت برای نمایش در سالن عروسی را نیز مد نظر داشته باشید.

  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • امیر امیر

آتلیه عروس

آرایشگاه عروس