طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

 باحال ترین مناطق های شبه جزیره ‌ای جهان را با خوداشنا کنید

  اگر در پی چیزی برتر از یک ساحل قشنگ برای طی کردن تایم بیکاری خود اید ، با ما بیایید تا در ادامه این نوشته با بعضی از جذاب
شهرهای جزیره‌ایکره خاکی آشنا شوید. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند. از این رو، می توانید اقامتگاه‌های ساحلی معمولی را رها کرده و برای سفر به جزیره‌هایی فوق العاده برنامه ریزی کنید.

ساحل ادیستو، جزیره ادیستو، کارولینای جنوبی

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

ساحل ادیستو؛ جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز است

 
جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز، محیطی آرام و لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. نکته جالب توجه تعداد کلیساهای جزیره "ادیستو" است که بیش از رستوران‌ها و مغازه‌های آن هستند.

روسو، دومینیکا

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

 شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود

 

شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود و بهشت دومینیکا برای گردشگران علاقمند به فعالیت‌های فضای آزاد محسوب می شود. روسو، پایتخت دومینیکا نیز بوده و از فرهنگی غنی برخوردار است. از ویژگی‌های این شهر می توان به ترکیب معماری کارائیبی و کریول و چندین مزرعه قدیمی اشاره کرد.

ساحل فرناندینا، جزیره آملیا، فلوریدا

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" است

 
شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" است که در فهرست مکان‌های تاریخی ملی آمریکا ثبت شده است. ساختمان‌هایی با معماری ویکتوریایی، خیابان‌های درختکاری شده و خانه‌های جنوبی رنگارنگ از ویژگی‌های این شهر محسوب می شوند. هنگامی که در ساحل حضور ندارید می توانید از "موزه دریایی ساحل فرناندینا" و یا "موزه تاریخ جزیره آملیا" بازدید کنید.

بریگس، نیوفاندلند، کانادا 

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

بریگس؛ یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود

 
این منطقه آرام یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود که چشم انداز زیبای آن به تنهایی ارزش سفر را توجیه می کند. خط ساحلی ناهموار به همراه کلیساها، باغ‌ها و کلبه‌هایی جذاب به سبک انگلیسی از ویژگی‌های "بریگس" هستند.

  • ۹۵/۰۷/۲۷
  • امیر امیر