طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان


سرزمین لبنان عروس شهر های خاور میانه


مکانی که روزگاری پاریس منطقهخاورمیانه خوانده می گردید، بیروت، در خلال جنگ های شهری

صدمات زیادی خورد. البته پس از خاتمه مدشمین ها ، بیروت رو به آبادانی مجدد رفت و بعد

از بیست و پنج سال بازسازی زخمها، حالا دوباره شهری است مدرن، ولی همراه با همان افسون شرقی.

 
رفتن به بیروت تجربه ای می باشد بدیع. بیروت بر دماغه ای کوچک و رو به دریای سبز آبی مدیترانه قرار دارد. گشتن وتماشای مردم در کورنیچه،

 تماشای غروب آفتاب بر صخره های کبوتر، و زندگی شبانه در اشرافیه ازجمله جاذبه های شهر هستند مجله سیاحت و فراغت (magazine Travel and Leisure) در رتبه بندی سال 2006 شهر بیروت را از نظر جذابیت جهانگردی در سکوی نهم، یکی پایین تراز نیویورک و یک پله بالاتر از سان فرانسیسکو قرار داد.

 

 

لبنان عروس شهر های خاور میانه

 

 

بهترین زمن سفر

آب و هوای مدیترانه ای بیروت، تابستان های گرم و نسبتاً شرجی، پاییز و بهار دلپذیر زمستان های معتدل وبارانی را به ارمغان آورده است. ماه های بین آبان تا اردیبهشت ممکن است باران های بسیار شدیدی به همراه بیاورند. بیروت حتی از منچستر انگلستان نیز حجم بارش بیشتری دارد؛ فقط تعدادروزهای بارانی اش کمتر از آنجاست.

 

آب و هوا

مرداد، گرم ترین ماه سال، با میانگین دمای 29 درجه سانتی گراد و دی و بهمن با حدود 10 درجه سانتی گراد سردترین ماه ها در بیروت است. بعدازظهرها وهنگام غروب، باد غالب از سمت غرب، دریای مدیترانه، و در هنگام شب جهت باد از سمت شرق و از سرزمین، به سوی دریاست. زمستان های بیروت بسیار بارانی است؛ با بیشترین مزان بارش پس از آذرماه، میانگین بارش سالانه بیروت 860 میلیمتروبارندگی ها عموماً به صورت بارش های شدیدی، ناگهانی و پراکنده است.

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • امیر امیر